oktoberjentene;) Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Er flere uker til jeg skal inn dit, men er så nyskjerrig på hva som skjer det inne og hva som opptar de damene som nærmer seg fødselen... Også elsker jeg å lese fødsels historier.. hihi... selvom jeg har angst for hele greia og gruer meg såååå til å føde =/ men litt spennende også.....
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Ja,jeg er innom der ganske ofte.. Spennende å lese synes jeg også.. Selv om jeg har født tidligere! Men tiden går saktere for oss som er innom der tror jeg
oktoberjentene;) Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2007 Ja tiden går sakte nok som den gjør... kikket aldri innom 2.tri mens jeg var i 1. ville liksom spare det litt også til jeg faktisk var så langt på vei, men nå klarer jeg ikke har også termin i juli, og det er leeenge til....
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Lenge ja Men jeg syns igrunn det er litt godt at det er såpass lenge til jeg da,men som du ser har jeg ei som bare er ti mnd.. Vi får bare nyyyte graviditeten for i sommer blir det nok "hett" som høygravid
oktoberjentene;) Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2007 ja tiden flyr sikkert fort for deg med den lille... greit at det er 9 mnd å vente, bli litt forberedt liksom... bare gleder meg sånn til å se den lille gutten min... litt spent på sommeren... puh.. redd det blir skikkelig tungt og varmt den siste tiden... vi får kose oss nå ja.. herlig tid nå når kvalmen er borte... kan leve litt igjen...
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Ja tiden går fortere enn en rekker å tenke!! Jeg har vert heldig ang kvalme jeg. Har ikke hatt noe av det.. Men når jeg legger meg ned blir jeg kvalm!! Har vert sånn før også. Og nå er det sånn igjen. Blæææ.. Men vi får være glade for det vi venter uansett!!
oktoberjentene;) Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2007 så heldig du har vært da... hadde sikkert vært ekstra tøft med oppkast og en liten baby itillegg... jeg har vært veldig plaget, så hver dag nå uten kvalmen er en fest.. hehe... den kommer hvis jeg blir sliten eller trøtt.. men det tåler jeg... vet du hva slags kjønn du venter da??
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 23. februar 2007 #8 Skrevet 23. februar 2007 Ja vi venter en jente til vi da... 80% sikkert iallfall Du skal ha gutt??
oktoberjentene;) Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. februar 2007 det er kanskje vanskeligere å se sikkert at det er jente... vi skal ha en liten gutt ja så koselig.... de var 100% sikkre.. så tuten godt.. hehe...
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 23. februar 2007 #10 Skrevet 23. februar 2007 Ja er nok litt vanskeligere å se at det er jente.. Syns jeg så en "tut" jeg også,men det var nok ikke det da.. Velkommen uansett..
oktoberjentene;) Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. februar 2007 Det er klart den lille er velkommen uansett;o) legger meg nå jeg.. du får ha god natt og lykke til videre.... natti
Lone35 =0) Skrevet 24. februar 2007 #12 Skrevet 24. februar 2007 Å ja. Klart jeg smugtitter inn. Jeg har jo to fra før, så jeg synes det er spennende å titte innom på 3.tri selv om jeg ikke er 25+ enda.. Min tid på 3.tri kommer til å bli så kort likevel pga prematurfødsel. Så jeg synes jeg har lov å smugtitte allerede jeg.
oktoberjentene;) Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 24. februar 2007 Litt spennende å se hva som opptar de damene der også ;o) men mye prat om en viss slimpropp osv.. heh.... ikke alt som fenger like mye... men ser frem imot å ta steget over dit litt senere ;o) håper det går bra med det i sykesengen forresten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå