Gå til innhold

hva har dere kost dere med i kveld da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere hatt en fin kveld med noe godt?

jeg sitter selv å spiser riskrem med jordbærsaus=) akkurat fått lillemann i seng....blir ikke lenge før jeg dilter etter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kiwi! nammenam:)

Skrevet

mmm.. det hørtes godt ut.... jeg spiste pizza før i dag... og en aldri så liten deilig pannekake til kvelds.. har spist et par knupper med kokesjokolade også.. nam nam ;o)

sitter alene i kveld, så har ikke diske opp med så mye spennende .... koser meg læll ;o)

Skrevet

Jeg også sitter alene i kveld, dvs yngste datra på 10 har overnattingsgjest, og de er på loftet...

Jeg spiser ei grønn,sur eple, og det er SÅ godt!!! :))))) Har lyst på noe snacks etterpå, men vet at jeg nesten ikke klarer å spise noe... Selv om jeg har lyst på, stopper det opp etter ei LITA skål med potetskruer eller no´. Men er jo kjekt at en ikke overspiser seg på snop og snacks! :)) Har mer glede av frukt, heldigvis!! :))

Skrevet

Vi har hatt kveldsmiddag.

Stekt laksefilet med ris, broccoli og asparges m/ sitron og hvitvinssaus.

namm namm

"desserten" er jordbær og litt smågodt/sure skumfrosker.. NÅ er det helg! :)

I glasset er det farris...

Skrevet

Man skal vel helst ikke spise jordbær når man går gravid...? Kan ikke det fremkalle allergier hos beibien, i verste fall..? Ikke for å ødelegge kveldskosen,men...

Skrevet

jeg har hørt litt begge deler... at det bare er når man eventuelt ammer at det kan gi allergier hos barna.. men har kuttet ut jordbær helt selv sånn i tilfelle....

Skrevet

Jordmor har sagt at man kan spise jordbær under hele svagerskapet, men når man begynner å amme bør man være litt forsiktig.. prøve det ut.. og se om barnet reagerer...

men det viktigste er å vaske bærene godt...

jeg har iallefall jordbær dilla og kommer ikke til å kutte dem ut :)

Skrevet

Har dere prøvd strawberry daiquiri (uten alkohol, selvfølgelig)? Ååååååså deilig, spesielt for oss som har dilla på syrlige ting, som appelsiner osv...

Skrevet

Hvordan lager du den?

Jeg har laget ulike varrianter... men vet ikke riktig hva jeg synes er best...

Skrevet

jeg har hørt man kan spise det meste i svangerskapet, utenom eksotisk fisk, plukkfisk ol, og kjøtt som spekekjøtt osv.. som reker og nøtter og alt det der som man skal være forsiktig med når man ammer. det er verre når man begynner å amme, moren til min svoger spiste masse mandariner når hun ammet, og det tålte han visst ikke i det hele tatt.. så kos dere mens dere kan!! skal spise deeilig scampi en av dagene nå hehe:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...