Gå til innhold

13 + 1


Lene1982

Anbefalte innlegg

Endelig er de 12 ukene over, og jeg føler jeg kan slappe mere av.. men jeg føler fremdeles at tiden går sent !! føler meg bare oppblåst og lite attraktiv :( selv om samboeren min sier at jeg er den vakreste i verden, hehe.. men hva annet kan han si ;)

Noen andre som har det på samme måten? Vil så gjerne se framgang og at magen vokser !! Når er det normalt at magen begynner å vise for de som er flergangsfødene ? :)

 

Klem fra Lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis grattis!Men hvis du er 13+1 så har vel du vært på den "safe" siden en uke allerede!=)

Og ja, jeg vil også se litt framgang her. Er 12+2 i dag, men selv om jeg er over i andre trimester er jeg nok ikke helt beroliget før jeg begynner å se magen. Har jo heller ingen andre graviditetstegn så det er liksom den jeg venter på nå....Men det kommer vel=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13+2 nå. Og hos meg har magen vært gjeldende noen uker alt. Begynte å lure på tvillinger, men vi var på ul for en uke siden, og da så vi iallefall bare en aktiv liten krabat. Men magen er ikke akkurat noe vakkert syn. Føler bare at det ser ut som en stor bilring. Så jeg gleder meg til den ordentlige gravidmagen kommer. Min samboer synes også at jeg er vakker, og smiler varmt når han ser på meg. Men jeg klarer ikke helt å se det vakre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Lene!

 

Jeg har hatt gravidmage lenge nå (12+2), og brukt mammabukser siden slutten av uke 8! Vi har ei jente fra før, så dette er ikke første gangen da. Så på UL at det var god plass i livmora, men masse fostervann. Legen trodde nemlig at vi ventet tvillinger pga magestørrelsen, men det så ut til at det bare var en der (lite og gammelt apparat). Husker at jeg ble fort stor forrige gang også. Kjenner forøverig at magemusklene har begynt å dele seg nå.

 

Jeg trengte ikke å fortelle det til noen på jobben denne gangen, for alle så det da jeg kom på jobb etter romjula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søtt da, struttende mager, det er fint det:) ;men kjenner meg godt inn i den bilringen som ble nevnt ovenfor da, hehe. Et godt tips til de med den bilringen, kjøp ei fin mammabukse og noen fine topper, da blir magen fin og nett, ble det her hvertfall. Kulen er der, og klarer ikke å skjule den, som selvsagt bare er fett. De mammabuksene gjorde at det ble mer gravid enn feit da:) Blir ikke bukselinninga som deler magen i to liksom. Jeg er nok gjennomskua de fleste steder, selv om jeg prøver å skjule magen, og gleder meg til det har gått en uke til for da skal jeg ha på de nye klærne og strutte jeg og:) Det blir godt. Sist svangerskap, gikk jeg som en dass hele tia, og det orker jeg ikke en gang til så jeg har kjøpt meg nye klær, nye sko og jakke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei igjen :)

Det er litt godt at jeg ikke er alene om å ikke se noe til magen enda, er skikkelig misunnelig på de som har fått allerede :) Ser fremdeles ikke noe til noe mage, samboeren min synes fremdeles jeg er den vakreste i hele verden og jeg er begynt å bli bekymret. skal til legen min på onsdag, så hun får kjenne på livmoren min. er redd den ikke vokser.. eller kanskje det bare er jeg som er helt paranoid blitt :(

 

Koselig at vi er like langt fragglemor :)

 

stor klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...