Duracella80 Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 er ikke så fornøyd, har lagt på meg 7kg allerede. i forgje svangerskap la jeg på meg 38 kg. prøver så godt jeg kan å unngå det nå, men sliter en del med det. hva er "normalt" å legge på seg til uke 16?
ninen Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Jeg er i uke 16 også, har lagt på meg ca 1 kg. Håper på å ikke legge på meg mer enn max 10 i løpet av sv.skapet. Spiser du sunt da? Og trener? Jeg prøver å trene litt...
Duracella80 Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2007 spiser forholdsvis sunt-men blir dårlig med trening siden jeg sliter med en del bekkenløsining.så aktivietsnivået kunn klart vært større...
ninen Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Skjønner det da ja! Du får lage deg masse fruktsalat og kose deg med det! Det har vel ingenting å si om du legger på deg mye hvis du får d av igjen eller er tynn? Jeg er 163 og ca 60 kg og synes d da er nok om jeg legger på meg 10 kg, men jeg vet jo ikke hvordan utviklinga blir da.. Lykke til!!
oktoberjentene;) Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 det er så utrolig individuelt hvor mye man legger på seg.. mange som ikke går opp noe særlig før de er i uke 20++++..... jeg har gått opp ca 8 kilo og er i uke 19... stiger ganske fort her i gården.. men syntes ikke det gjør så mye.. koser meg heller med graviditeten en å bekymre meg over vekten... spiser sunt og normalt jeg også, med noen utskeielser nå og da selvfølgelig.. men jeg kan heller ikke bevege meg så mye, så blir mye sofa sitting og lite aktivitet.. synd, men sånn er det bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå