AttpåklattNummer4:) Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Lurer på hvor lenge dere ammer/har tenkt å amme? Har ammet mine barn i varierende lengder fra 2 måneder til ca 1,5 år. Førstemann kortest fordi jeg ikke fikk det til nr 5 ammet jeg lengst. Vet ikke hvor lenge 6. mann kommer til å få pupp.
haater husarbeid Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Førstemann ammet jeg til han var ni mnd og sluttet selv. Vi koste oss masse med amminga Denne gangen derimot, har jeg hatt masse problemer med amminga fra dag 1. Jeg fullammet han i tre mnd, men så fikk vi problemer med at han ikke la på seg og måtte starte med mme. Nå er han 6 mnd på tirsdag og jeg vurderer meget sterkt å kutte gradvis ut ammingen og gå over på mme. Det er slitsomt med en unge som aldri blir mett på puppen og fortsatt ammer 2-5 ganger pr natt (er syk). Jeg føler selv at jeg har gjort en god innsats!
så var vi 4 Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Har du 6 unger? Det må jeg si var en skikkelig god gjeng Og du er jammen god som har gått gravid så mange ganger Maks ett år. Pumper meg og det klarer jeg ikke stort lenger, så holder det til 1 år er jeg fornøyd.
Blomman Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 to år kanskje - om han vil - snart 14 mnd (hører strengt tatt ikke til her) førstemann ammet jeg i 11 mnd og nr to i 14 mnd. 6 barn ja - beundringsverdig ;-)
Minto Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Kommer vel til å tilby så lenge hun vil ha, og så lenge det ikkeblir for problematisk eller slitsomt...hun er veeeldig glad i den puppen sin, altså...
moo Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Vi får se hvor lenge begge trives med det. Mine andre ble ammet til 16 og 18 mnd henholdsvis, og jeg ser for meg amming i opp imot to år denne gangen.
Mamman til Pusegutt og bror Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 Jeg ammet førstemann i 15 måneder. Da sluttet han av seg selv. Håper å amme lillebror like lenge. Foreløpig har ammingen vært problemfri, men han er jo bare 2 1/2 mnd ennå. Orker ikke tanken på flaske. Det er så mye styr.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 jeg skal amme så lenge jeg har melk..evnt gi det på flaske etterhvert da pumpinga går veldig bra foreløpig da:=) koser oss veldig med amming foreløpig ..selv om det var mye styr i starten.Vi gir nå litt mat ved side av da,men..mm så lenge det er i jura ja.. he he:=) han er 4,5 mnd
Murmeline Skrevet 24. februar 2007 #9 Skrevet 24. februar 2007 Så lenge det går bra tenker jeg! Har ikke satt noen grense, det finner vi ut av etterhvert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå