Gå til innhold

Hva var nickene deres på barnimagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva fikk dere..? Oppdaget plutselig et kjent navn fra de 9 mnd jeg gikk og ventet (WenchePia), og tenkte at vi sikkert er en stor gjeng som nå er på vei over til disse sidene. Min sønn ble ett år 14. februar.

Jeg skiftet stadig nick og var vel ofte anonym, men brukte mest noe med "Ellen", som jeg heter. Jeg fikk altså en gutt, Edvard, og etter en ganske tøff start, vanskelig fødsel og flere kjipe runder med brystbetennelser, ble livet som mor ganske vakkert etter hvert. Nå har jeg nettopp begynt å jobbe, gutten har startet i barnehage, og tilværelsen er hektisk, men fin. Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

het Shs2 med jente i vente 9 februar ;)

hun kom 11 februar,så vi har nettopp feiret den første bursdagen..Med en herlig tulle som er høyt og lavt ...full i godt humør og fantestreker ;)

Begynnte hos dagmamma for 1 mnd siden og no begynner det å gå bedre,var ikke så fornøyd med det..men man må jo jobbe ;)

Ja det er hektisk men akk så kjekt da..hehe

Har to jeg no..en gutt som blir skolegutt i år tilogmed..hehe

Dagene går litt fortere enn jeg skulle ønske...

Skrevet

Har hatt det samme hele tida..begynte med Charlie19 da å bytter bare alderen hvert år :)

Skrevet

Jeg het MartheF 22.01.06, som var ul-terminen :)

Guro kom den 13.januar, og etter det har jeg vært Marthe-mor.

Skrevet

Het Desirée og fikk en gutt 21 sept 05

Skrevet

Jeg het Beama da og, også byttet jeg hele tiden på det som stod etter...

Jeg fikk en jente 10 Februar 2006..

Skrevet

Først Pike 22, så Pike 23

På dib ble det jo Pike 24 og Nikko....

Jeg har en enorm fantasi!!! ;-)

Skrevet

Jeg het sweet-september, og fikk en gutt 16. september 2005 :)

Han er nå blitt 17 mnd (!!), og en flott og aktiv gutt :)

Kjenner igjen noen av nickene her, ja :)

Skrevet

Å så vittig, kjenner dere jo igjen!!!!! Emma hadde 1 årsdag på onsdag.

Skrevet

Jeg het Emilie84*fårenlitnprins210106* på bim jeg :) Var ganske aktiv der for å si det sånn på slutten ;p

Husker mange her inne fra bim,iallefall de som ikke har endret på nicket sitt ;) Kasper ble født 29 januar han, hadde en tøff fødsel vi da, setefødsel, som varte leeeenge.. Livet er herlig med barn i huset. KOser meg skikkelig. Har jobbet en stund jeg da, jobber deltid heldigvis da, men Kasper har gått i bhg rundt 3 dager i uka siden han var 10mnd hvor han stortrives =)

Skrevet

Ja,WenchePia har alltid vært en del av nicket mitt her og på bim :D

Husker mange fra den tråden her ja!

Og MammaentilEdvard,huff,for en tøff start da! Men bra det er blitt så fint nå :D

Skrevet

Ha alltid hett Bruble jeg! Klarer ikke skifte nick, blir som å skifte i identitet for meg:p

Skrevet

Kalte meg Bimmelim, for jeg var på bim så mye, pluss at jeg tissa i ett.... Passa ikke så godt etter jeg kom over på dib

Skrevet

Samme nick på bim som jeg har her. Lillegutt er nå 14,5 mnd gammel og faktisk i månedsskiftet så er det to år siden han ble laget... 'sukk* Hvor ble tiden av? ;o)

Skrevet

Marianne_*17.januar*, altså navnet mitt hvis noen husker meg....

Bruker ikke navnet mitt i nicket lenger.. Bare jenta mi sitt navn, hun er 14 mnd.

Skrevet

Jeg var kakeåndsen på bim også.

Vesla er 15,5 mnd (hjelp, hvor blir tiden av??), og 15. februar var det 2 år siden jeg fant ut at jeg var gravid. Ergo har jeg gått sammenhengende gravid eller ammende i over 2 år nå, og det blir vel iallefall 1 år til hvis jeg har like mye melk denne gangen.

Skrevet

Jeg brukte Beate78, og her la jeg til og lille snuppelure., så da ble det;

Skrevet

jeg het bare happygrl såvidt jeg husker.. la til litt når jeg kom hit.. syntes fargene på dib forumet var så fæle sammenlignet med bim, men nå er det omvendt.. ;)

Skrevet

Lilla`83

Skrevet

Manger bare Curlymor nå.... :-)

Skrevet

Først: Februarmamma:o)

Etter ul ble det Februarmamma_venter2:o)

Skrevet

Het det samme da som nå;) Men la til UL termin de siste to-tre månedene, het da Skrållan 02.01.06. Men gutten min kom 27 desember 2005, dagen etter menstermin;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...