Gå til innhold

Hjelp - blødning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 12 + 1... og satt i sofaen nå nettopp og ante fred og ingen fare. Plutselig kjenner jeg at jeg blør, masse. Jeg løper på do, men har rukket å blø truse og bukse rett gjennom, friskt rødt blod. Jeg har ikke vondt. Hadde en lignende opplevelese rundt uke 11, med forrige barn. Var på ul i uke 10, da var alt i orden. Noen som har opplevd lignende? Kan dette være starten på en spontanabort. Vet ikke om noe legesenter i Oslo som har ul i helga??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan ringe legevakten.

Om de ser det som nødvendig, tilkaller de en gyn for å få ultralyd. dette skal du ikke trenge å betale for selv.

Det trenger ikke være en abort, så prøv å tenke positivt så lenge du kan, Og ligg mest mulig/ta det helt med ro til dere har fått beskjed om hva dette kan være.

lykke til.

varm klem til deg.

Skrevet

jeg har svart deg på september-forumet!

Skrevet

Hei! jeg hadde noe lignende for to dager siden. satt på nette da jeg plutselig begynte å blø masse. ingen smerter. ringte legevakten og de sa jeg måtte telle antall utblødde bind,og ringe legen på formidagen dagen etter. jeg gjorde det,fikk ul samme dag. barnet var levende og kjempe aktivt:) når man har en abort får man stoooore smerter,blør hele tiden masse, også kommer det store klumper ut.(fosteret). slik sa de en sa va værtfall. mamma hadde sa for mange år siden,og da kom alt ut slik med en gang. så jeg tror du har det samme som jeg hadde. det kan være hormonellt, at livmora er langt nede i bekkenet. osv...men slapp helt av, ring legevakta,og si hva som foregår, og ring din lege i morgen tidlig,og be om ultralyd. så skal du se at alt ordner seg:) lykke til:)

Skrevet

Det har gått veldig bra så langt. Har vært på ul i dag og der var det en liten en som turna rundt! De trodde det hadde noe med morkake og festing av denne å gjøre. Måtte regne med noen småblødninger til framover. Takk for alle svar!

Skrevet

Å det var godt å høre at spiren din fremdeles har det bra!!

Lykke til videre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...