Gå til innhold

Reise laaangt med 11 mnd gml jente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til USA om 14 dager, og det blir en helsikes lang tur. 17 timer alt i alt. Noe med gode råd og tips? Vi er heldigvis 4 voksne, så vi kan jo avlaste hverandre. Men gruver litt allikevel...

Noen som har vært i samme situasjon? Gikk det bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke reist så lengt med jenta vår, 7 mnd, men for noen uker siden reiste vi i 6-7 timer (taxi, fly, tog, bil). Jeg reiste alene med henne, og var veldig glad for: at jeg hadde lite bagasje, at jeg hadde vogna med, at jeg hadde bæresele (Ergo sele, med den kan ungene sitte både foran på magen din og på ryggen), at jeg hadde litt leker med.

Bæreselen var et kupp, hadde vært tungt å bære henne rundt så mye, etter å ha sjekka inn vogna...hun sovner også relativt lett når hun kan ligge inntil meg, og soving er vel ikke så lett å få til alltid når en er på reisefot..

God tur!!

Skrevet

kjørte bil til kizbuhel med eldstemann da han var 10 mnd - 24 t - det gikk overraskende bra. Tenkte å la han styre stoppene men han "godtok" vårt tempo så det gikk kjempebra. Men så lang flytur har jeg ikke erfaring med - han var med til syden da han var 8 mnd - satt å lekte nesten hele turen hjem på golvet med ei tom vannflaske !

Så det kan gå ovversakende bra med slike småttiser på tur ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...