anne tveit Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Noen som har råd mot dette?? Er veldig plaget nå i svangerskapet:( Sover lite...
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Tilskudd av magnesium og b-vitamin hjalp meg forrige gang iallefall.. Har ikke fått det denne gang, *bankibordet*
anne tveit Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2007 Tusen takk for rådet:) Men er du plaget med dette når du ikke er gravid og? Det er jeg men ikke fullt så aggressivt da...
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Det hender jeg er det når jeg ikke er gravid å, men er spesiellt ille nå.. Kjipt, men det hjelper faktisk!
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Hva menes med restless legs? Jeg har til tider vært plaget med "kriblinger" i anklene osv. Må liksom røre på dem for at det skal hjelpe.. Har hatt det en gang i ny og ne uten å være gravid, men flere ganger nå... Er det dette dere mener?
Xenaen Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Ja, det er helt forferdelig, ikke sant? Det som hjelper på meg er støttestrømper. Gjerne slike som ikke er så dyre, travel socks eller lignende som man får kjøpt på apoteket!
anne tveit Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2007 Det er mange som har denne sykdommen uten å vite at det er det de har!! Dere må søke på Restless Legs på kvasir, da finner dere mye informasjon om sykdommen. Det var sånn jeg fant ut at det var det som feilte meg.. gjikk lenge å trodde jeg var alene om dette..
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 Må dytte litt...lurer veldig på om jeg har sånne rastløse legger:) Beskrev i inlegget litt lengre opp i tråden her...please ta en titt hvis du har peil? Er dette en sykdom?? Ble litt bekymret jeg nå...
anne tveit Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2007 Hei Pooos!! Det er en sykdom ja, men mange får det kun i svangerskapet. jeg har det alltid men spesielt mye nå( hver kveld/natt) Men visst du er bekymret så søk på Kvasir der står det mye om sykdommen!! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå