rødhette* Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Vi bruker babyline babysjampo (den "ekte" svanemerkede), og har merket at de to siste gangene av de tre gangene vi har brukt den, har lillegutt blitt så tørr i hodebunnen umiddelbart etterpå vi har vasket sjampoen ut. Når vi har badet uten å bruke sjampoen, har han ikke blitt slik. Det er sånn at han blir kjempetørr, sånn at det begynner å flasse litt. Noen andre som har opplevd det samme?
så var vi 4 Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Såpe tørker ut huden selv om den er svanemerket. Jeg bruker ikke noe slags såpe på Martin, med unntak av en gang da jeg vasket bort salisyl-greia og da brukte jeg natusan sin shampo.
rødhette* Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2007 Lurer på hvilken babysjampo jeg skal bruke da.. bør man ikke bruke litt sjampo på dem? Evt. hvis jeg kan vente med å bruke det, hva hvis han flasser da også?
Minto Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 tror ikke det er nødvenig med shampo...har brukt natusan sin noen ganger, men tror ikke det er nødvendig... Som oftest "vasker" jeg bare "håret" (hehe...) hennes med badevannet, som jeg har såpe i ca to ganger i uka... Bruker Babyline Bad...
rødhette* Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2007 Nei, det er ikke skurv, heldigvis.
candyland Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 jeg bruker kun jordnøttolje. men så har han ikke så mye hår ennå heller da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå