Gå til innhold

jenta mi på 10 dager flasser sånn,er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun flasser mellom fingrene på håndleddene,litt på armene,beina,og på føttene.. er det slik det skal være?

hun bader to ganger i uka,med litt olje i vannet,og så har hun morgenstell med en fuktig klut..

er det jeg som gjør noe galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp helt vanlig. Min flassa over hele kroppen, men ble helt bra da han var "ferdigflassa" Husker jeg nevnte det for hs på hjemmebesøket, og hun sa det var normalt.

Skrevet

puh,takk skal du ha..

vet jo bare selv hvor vondt det er å være så tørr i huden,men da slipper jeg den bekymringa..

:)

Skrevet

Smør babyen inn med masse olje i TØRT hår. La den ligge med deg over natten. På tulla ble det borte, har enda ikke kommet tilbake.

Trodde selv lenge det skulle smøres inn rett etter bad men ble aldri borte. Men så fikk jeg rådet fra en erfaren mamma =0)

Skrevet

Så nå det var på kroppen du mente =0) smør også der olje =0) kan brukes til alt, hi hi =0)

Skrevet

min gutt og flasser masse masse paa beina og litt paa resten av kroppen ogsaa og litt i hodet. Fikk et tips av jordmoren og smore han inn med masse oliven olje over hele kroppen. I hodet ogsaa.. Haaret ser litt "fett" ut etterpaa, men etter aa ha gjort det naa i tre dager saa er alt nesten vekke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...