ninen Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Jeg dupper ofte litt på sofaen på kveldstid,våkner opp m skjelvinger. Flere som har d sånn? Noen som vet hvorfor?
VinterSol+2 Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 hm.. aldri tenkt over hvorfor.. men det er jo sånn.. kan det ha noe med blodsukker å gjøre, eller noe? syns iallefall ofte det hjelper å spise litt/drikke et glass vann?
ninen Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2007 Det kan godt være ja...Huff ejg har spist alt for mye godteri i kveld :-( Klarer ikke legge om livsstilen...
VinterSol+2 Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 kjøp frukt! masse deilig frukt! Feks, kiwi, banan, og melon. så deler du opp i masse små biter som du har i tupperwarebokser.. og s¨å har du snacks når du blir fysen! Godt, sunt og bra!! *nyte fjerde kiwien i kveld*
ninen Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2007 D er lurt ja! Jeg elsker egentlig fruktsalat..Synes bare det er tiltak å lage d noen ganger...Men jeg skal prøve å få d t litt oftere :-)
VinterSol+2 Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 bare lag masse, i forskjellige bokser. for da er det ingen sak å bare blande sammen det du vil ha der og da! Et annet triks er å ta seg en brødskive så fort søthungeren kommer. får du stilt sulten, forsvinner ofte det verste!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 NEI VET DU HVA...... JEG TROR DU HAR BLODTRYKKSFALL. JEG HADDE DET AKKURAT SLIK OG DROG TIL LEGEN OG FIKK BESKJED OM Å TA DET HEEEELT MED RO OG IKKE STRESSE. JEG FIKK DET JO MENS JEG SLAPPET AV, MEN DET VAR EN ETTERVIRKNING AV KOMBINASJONEN STRESS OG AT KROPPEN SLITER MED BLODÅRER SOM LIGGER I KLEM , PLUSS EKSTRA BLOD I KROPPEN SOM PRØVER Å TRENGE GJENNOM DISSE BLODÅRENE...... SNAKK MED LEGEN DIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå