Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 e det flere som syns det e vondt å ha sex? e i uke 19. e
VinterSol+2 Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 spørs jo hva slags vondt du får da. Ikke alle stillinger som fungerer for oss mer.. men har funnet andre nye stillinger som fungerer veldig bra:) En del jenter blir veldig tørre nedentil når de går gravide, da kan du jo prøve med vannbasert glidemiddel. Dersom du bare ikke liker tanken på sex om dagen, er jo det helt ok det og. Folk er forskjellige:)
oktoberjentene;) Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Jeg hadde mye vondt de første månedene.. bedre nå, men er veldig følsom så det er ikke alle stillinger som fungerer like bra... syntes ikke du er unormal nei....
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 men eg e jo ikkje tørr nedentil og eg har veldig lyst til å ha sex. off... like ikkje detta!! vi har prøvd alle mulige stillinge, alle gjør like vondt... e akkurat som eg blir sår nedentil og eg får skikkeli ont i magen etterpå....
oktoberjentene;) Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 uff.. så kjedelig når lysten er der... da må dere kanskje bare ha sex på andre måter.. =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå