Gå til innhold

I dag lagde jeg deilige boller...


Anbefalte innlegg

Skrevet

- takket være gode tips fra Attpåklatten :-)

Hun tipset meg om denne Moden siden hvor det er mange flinke bakere. Har denne bakeferdigheten noe med modenheten å gjøre? Og hvorfor har jeg ikke vært på denne siden før?? Er det fordi jeg har trodd jeg ikke er moden nok, eller fordi jeg er en slett baker?

Jaja, erkjennelsens time er her, og det er ikke med en lei mine. Jeg fikk faktisk bakt gode, luftige boller i dag. Og jeg er faktisk ganske så moden nå så som jeg er godt opp i 30-åra. Og så kaller jeg meg Ammekua, er det noen som ikke er moden som kunne valgt det nicket? Kua er jo ingen kalv lenger... Huff, så mye tullprat på en gang!

Poenget mitt er, her inne var det jammen trivelig, og her vil jeg være. Topp at anonym-knappen er borte forresten.

Så hei til dere, og velkommen til meg selv! :).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei til deg også, og velkommen inn til oss.

Nei du må ikke ha fagbrev i baking for å være her, noen av oss bruker bare mannen til sånne ting.

Min mann f.eks baker verdens beste boller....

 

Ellers finnes det så mye fint i poser og esker. (halvfabrikata....)

 

Så lenge kua ikke glemmer at den har vært kalv, så er det ikke noe problem...

Skrevet

Hei på deg! Velkommen til oss! Her er det bare koselig!

Skrevet

Hei fra meg og velkommen til deg, og ja - det er her man må henge for å bli en god baker!

 

 

:-)

Skrevet

Hei på deg Ammekua! Det var et nick til å bli glad av ;-))) Velkommen til oss!!!

Skrevet

Kult nick!!! ;-)

Velkommen til oss!

 

Og nå må jeg jammen sjekke det baketipset fra Klatten ;-)))

Skrevet

Velkommen inn hit:-))

 

Og Baby, det er altså ikke MITT tips, jeg tipset om siden her jeg - baketipsene er ene og alene Dailis sine:-))

Skrevet

Men entusiasmen.... den vil jeg stå for!!

 

 

:-)

Skrevet

Hei-Hei !!!!!

Har til tider følt meg som ditt nick..........-men det kjem seg no!

 

Håper du trivs her inne c",)

Skrevet

Velkommen hit du, moden eller ikke. Bakermester må du ikke være. Toro og andre produserer masse godt som bare skal tilsettes olje og vann ;o)

Skrevet

og hvis du da avslutter med ett egg trolmora, så blir det boller ;-)

 

 

tryll tryll....

 

 

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...