Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 jeg setter opp en barnehage på plass 3 og 4, kommer jeg sist i køen på de 2 bh eller alle 4? Eller ingen? Hvorfor sette opp 4 ønsker hvis jeg ønsker bare de 2 første, fikk råd om det? Noen som vet? Håper noen forstår hva jeg mener!!
♥maxen min♥ Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Sett opp noen flere for da er sjansen større for at dere får plass i en bhg dere ønsker enn å bare bli plassert i en om dere får plass da. Satt opp 5 vi
hårsår Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Jeg gikk til favorittbarnehagen min og spurte bestyrerinna hvordan de prioriterte søknadene. Hun fortalte meg at det "straffet" seg å sette mange valg, for da var de mer fri til å sette inn barnet der hvor det passet dem. Alle søknadene for hele kommunen ble samlet og diskutert om hvilket barn som gikk hvor. Har man 1-2 valg blir presset større for å få plass der en har søkt contra en annen søknad som har 3-4 valg.
hårsår Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Må forresten tilføye at i min kommune er det ikke så veldig vanskelig å få barnehageplass. Dersom du bor i Oslo eller annen storby hvor det er trangt om plassene, villle jeg nok vært sikker på å sette opp nok av valg slik at jeg ikke stod uten plass når jenta mi skulle begynne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå