Gå til innhold

Tenker så utrolig mye på det.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å legge til et navn på sønnen min...Han har jo et fint navn men jeg angrer litt på det navnet ganske ofte egentlig..vet det er fært men er det noen andre som har det sånn eller bare jeg?Syns jo det er fint men skulle ønske jeg valgte et litt søtere navn.....har tenkt veldig på i det siste, å legge til et navn så det blir dobbelt navn..da har han jo fortsatt det gamle lissom!Hva syns dere om det?og hvordan tror du det blir for sønnen min...er jo sånn at vi kommer til å kalle ham det vi har gjort hele tiden bare at da har han det andre navnet i tillegg....eller tror dere han kan venne seg til det nye også?Han er halvannet år nå....jeg skriver ikke hva han heter for syns det er litt fært å spørre om dette....i tilfelle jeg er alene om å føle det sånn...

Håper på noen gode råd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier mannen din/samboeren din om dette da? Har jo ikke noe godt råd til deg altså.. Men det er jo ingenting i veien for å legge til ett navn hvis dere allikevel har tenkt å kalle han for det dere kaller han nå? Og du sier jo at han bare er 1,5 år. Han skjønner jo ikke noe av det enda. Reaksjoner kommer vel evt bare fra familie og venner, og jeg mener jo at dette er foreldrenes valg. Jeg ville ha gjort det nå snart om dere skal da, sånn at ikke barnet deres begynner å si navnet sitt først, og så får han plutselig to om du skjønner;)

Skrevet

Han siar at jeg gjerne må gjøre det om jeg vil...å i og med at jeg tenker så fært på det.Han syns at det navnet jeg vil legge til er fint og at begge navna er fine sammen...han har selv dobbeltnavn:)Men da tror jeg at jeg gjør det og så fort som mulig mens han enda er liten!Takk for svaret...hjelper å få noen tips om hva andre mener.Tusen takk:)

Skrevet

Jeg syns ikke det er rart, i og med at det er ett mellomnavn. Så kjør på! :)

Jeg angrer på navnet jeg valgte til min baby, har nesten lyst til å bytte det ut. Men det blir vel rart, for da ville jeg tatt ett helt annet navn. Angre, angre angre...... Men for sent å snu for oss hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...