Gjest Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Gutten er litt hvit på tunga. Av og til river det i venstre pupp når jeg ammer. Men det er absolutt ikke hver gang. Hvis dette er sopp, må jeg til lege for å få resept på behandling, eller er det noe jeg kan gjøre selv i helgen? Kanskje forebygge? Har egentlig trodd at jeg ikke har sopp. Gutten ser ikke ut til å ha noe plager. Hvordan kan det være ubehagelig for han?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Det kan godt være sopp selv om gutten ikke plages, de gjør gjerne ikke det i begynnelsen. Brystvortene blir gjerne litt lilla dersom det er sopp, og gjør eterhvert veldig veldig vondt. Du trenger resept for å få krem til brystvortene og væske til å pensle på puppene. Men, det virker som det er ennå tidlig for deg, kanskje du kan bli kvitt det ved å pensle munnn\en til mini med farris, det er effektivt!!
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 dette med farris,er hun for liten når hun er ti dager? må vel riste ut kullsyra først?
Blomman Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 les om sopp/trøske - smerter på ammehjelpen.no
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Jeg dyppet fingeren i farris og smurte på. tok ikke ut kullsyra. kanskje den er noe av virkningen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå