Gjest Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Nå er jeg over IKM....har spottet i 3 dager.....kommer ingenting frisk blod, bare sånn bittelitt litt brunt på papiret av og til........blir så lei av det- kan ikke bare tanta komme så jeg slipper å få noen forventninger....som uansett ender i skuffelse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er jo ikke gravid uansett....venter jo på å komme i gang med prøverør..
kine 24.12.2007 Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Selv spottet jeg i fire dager før tanta kom akkurat i rett tid, men jeg leste om ei som hadde spottet i ei uka og så hadde testet positivt....så dette kan vel gå begge veier. Lykke til...tvi, tvi )
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 ja,,,,jeg pleier jo å spotte i blant, men da har jeg spottet i kun en dag liksom. Jeg vil bare at tanta skal komme jeg........er så slitsomt når man må gå å vente sånn---------håper jo innerst inne vettu- men det er ikke bra for meg....
kine 24.12.2007 Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Jeg vet godt hvor slitsomt detVanligvis spotter jeg i toppen 2 dager. Da jeg begynte å spotte denne gangen mistet jeg håpet, men innimellom klarte jeg ikke la være å håpe litt....også ble jeg liksom irritert på meg selv fordi jeg håpet....gikk på en måte og kranglet med meg selv i flere dager og det var slitsomt. Enda jeg nå har TR lurer jeg litt, siden den er helt ulik slik den pleier å være...og igjen synes jeg selv at jeg er veldig dum. Blir litt skrullete av denne prøvingen ja )
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Ja jeg kjenner meg virkelig igjen=) Det er ikke greit asså...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå