Forskeren Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Har ikke vært så plaget i dette svangerskapet så langt, men i dag er det skikkelig ille på ene siden (samme siden som jeg hadde vondt i ved forrige svangerskap). Kan ikke se at jeg har gjort noe spesielt ille i dag i forhold til alle andre dager, men det er jo glatt ute og ille å gå... I dag har jeg måttet boikotte bæring av 2-åringen, har så vondt... Ok, måtte få ut litt syt og klag, skal prøve å kose meg i sofaen i kveld.
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Du har min fulle sympati! Dette kom ganske brått på meg også for et par uker siden, samme side som sist. Skikkelig kjip! Slapp godt av da! :-)
Forskeren Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2007 Takk! Så kjipt for deg med han fysioterapeuten, håper det ordner seg til uka.
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 lurt å få muskelaturen rundt bekkenet til å slappe av,noe som er sååå vanskelig med flere unger i hus. har bekkenløsning selv, og gubben kjøpte vannseng etter mitt andre svangerskap pga dette. nå er det det 4 og helt for ......, trenger jeg å si mere? det hjelper med varme.du har min sympati ja.
Ditzy Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Jeg går på yoga for gravide, og noen av de øvelsene jeg har lært der er himmelske mot smerter i bekkenet. Jeg holder smertene i sjakk med daglig yoga. Hopper jeg over en dag får jeg vondt, så jeg vet det hjelper. Er å anbefale!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå