Gå til innhold

Au, au, bekkenet mitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært så plaget i dette svangerskapet så langt, men i dag er det skikkelig ille på ene siden (samme siden som jeg hadde vondt i ved forrige svangerskap).

Kan ikke se at jeg har gjort noe spesielt ille i dag i forhold til alle andre dager, men det er jo glatt ute og ille å gå... I dag har jeg måttet boikotte bæring av 2-åringen, har så vondt...

Ok, måtte få ut litt syt og klag, skal prøve å kose meg i sofaen i kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har min fulle sympati! Dette kom ganske brått på meg også for et par uker siden, samme side som sist. Skikkelig kjip! Slapp godt av da! :-)

Skrevet

Takk! Så kjipt for deg med han fysioterapeuten, håper det ordner seg til uka.

Skrevet

lurt å få muskelaturen rundt bekkenet til å slappe av,noe som er sååå vanskelig med flere unger i hus. har bekkenløsning selv, og gubben kjøpte vannseng etter mitt andre svangerskap pga dette. nå er det det 4 og helt for ......, trenger jeg å si mere? det hjelper med varme.du har min sympati ja.

Skrevet

Jeg går på yoga for gravide, og noen av de øvelsene jeg har lært der er himmelske mot smerter i bekkenet. Jeg holder smertene i sjakk med daglig yoga. Hopper jeg over en dag får jeg vondt, så jeg vet det hjelper. Er å anbefale!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...