Gå til innhold

Jeg er gravid!!!! Etter 10 pp er det endelig min tur!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg er litt bekymra da jeg har hatt småblødninger i 7 dager nå, men testene er veldig positive. Så jeg håper den lille spira klamrer seg fast.

Sender babystøv til alle prøvere her inne:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer, og lykke til :D:D suuuger til meg babystøv:D

Skrevet

Gratulere masse :) krysser fingrene for at spira klamrer seg fast i mamman sin:):D suger til meg litt babystøv jeg:)

Skrevet

ååååh så gøy=D=D Gratulerer så masse=D=D=D

*suger til seg babystøv*

Skrevet

gratulerer!!

forsyner meg av litt støv

Skrevet

Åh, såå flott! Gratulerer masse=)) Har ikm idag sjøl, og ingen tegn til tanta enda, så æ håpe æ kan joine dæ på 1. tri.

Skrevet

Jeg kan jo si litt om mine symptomer. Tanta kom ikke på IKM, oppblåst nederst i magen, nedsatt matlyst, økt promping (beklager detaljene) kramper/rier nederst i magen og litt mer humørsvigninger. Ellers fin form. LYKKE TIL ALLE SAMMEN! Jeg har hatt stor glede av å følge dere her inne!

masse babystøv **********

Skrevet

Gratulerer saa mye, og lykke til videre.

Jeg bloedde godt i en uke rundt uke 5 med det som i dag er datteren min. Resten av svangerskapet var brillefint, og det er datteren min ogsaa. Det er ikke saa uvanlig aa bloe litt, og det trenger ikke vaere dramatisk i det hele tatt.

Nyt livet og spiren! =o)

Skrevet

Gratulerer så mye, dette var gøy.. Suger til meg litt babystøv jeg...

Skrevet

Masse gratulasjoner, lykke til videre i graviditeten :-)

Skrevet

Gratulerer så masse. Håper spiren klorer seg fast. Testet selv positivt på torsdag. Har mensmurringer,kjennes ut som den kommer,fryser fort,men er ikke kvalm. Kan være for tidlig,er bare 4+4,så det kan være for tili. Velkommen over på 1.trim. Må innom å titte har av å til. Sender masse babystø**********************************************************************************************************************************************************

Skrevet

gratulerer =)=)=)=)

håper den lille spiren klorer seg fast så godt så godt i mammaen sin =)

masse lykkeønskninger fra den lille jenta med de store tøflene=)

Skrevet

Hei "minlillespire"!

Jeg sitter her og kjenner på magesmerter, og lurer på hva det er. Har EL i går eller i dag, og lurer på om det er positivt å kjenne litt i magen, eller om det er negativt?

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Håper alt går bra! kjenner selv bare sommerfugler nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...