Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Har no hatt min første time hos advokat, .g.g.a. samlivsbrudd og uenigheter angående samvær. Den påbudte meklingstimen var ikke vellykket. Hvordan har dere gjort det angående det å ta barnet med når dere flytter, og spesielt om barnefaren har nektet meg å flytte med barnet?
3 blå Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Han kan vel ikke nekte deg å flytte? Det synes jeg iallefall du ikke bør gi deg på... Det som skjedde hos oss var at jeg og lillegutt flytta til min hjemby dagen etter jeg hadde sagt at jeg ikke ville mer. Han nekta meg aldri å ta med sønnen vår, men han ønsket sterkt å ha 50/50 ordning. Siden jeg flytta 3 timer vekk, så ser jeg på det som en umulighet. Jeg gikk også til advokat, og vi satt opp en samværsavtale sammen som vi sendte til x-en sin advokat. Denne avtalen ble ikke godkjent av dem, så de forandret på noen småting (prinsippting...), og jeg godkjente den. Men x-en har aldri skrevet under sin egen avtale... Merkelig synes nå jeg, men men... Uansett, er det over og ut med deg og pappaen til barnet ditt, så synes jeg du bør ta han med deg og finne deg en lelighet fortest mulig. Det kan være myyye styr med penger og slikt hvis du ikke har så god råd, men det ordner seg alltid til slutt. Du kommer nok til å ha noen tøffe mnd, men det blir bedre. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå