Gå til innhold

DET hadde jeg aldri trodd......

Anbefalte innlegg

Skrevet

At tiden skulle fly avgårde sååå fort i mitt andre svangerskap !!!

Sist gang synes jeg at tiden gikk sååå saaaakte og tellet ned og ønsket noen uker bare "forsvant". Denne gangen føler jeg nesten at noen uker HAR forsvunnet..........Fikk nesten sjokk når jeg fant ut idag at jeg allerede er i uke 27 !!!

Flere som har det sånn ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er da 25+5 er du ikke? Du ligger 8 dager foran meg, og jeg er 24+4. Da er du i 25.uke da Mami! =0) Her på sykehuset sier de ihvertfall ikke uke 27 før du er 27+0. De teller annerledes her på bim. Tjuvstarter...*ler

Skrevet

viss du er 25+5 så er du jo i uke 26 :-D hehe

Skrevet

Joda, her på bim sier de så. Men på sykehuset sier de f.eks uke 24 fra 24+0 - 24+6

Skrevet

He,he Ja sant nok Lone, men jeg ER 26+0 idag da, og i følge BIM er jeg da begynt på uke 27:) Så det så !!

Tenker mye på deg forresten - håper du har det bra og er ved godt mot !

Har ikke bimmet så mye i det siste, føler meg liksom som en "periodebimmer" ...he.he

Ja ja Jeg er gal eller ski-VM jeg, så jeg har noen knallharde morgener ivente. Må jo stå opp 05.40 hele helga blanddt annet for å få med meg godsakene på Tv !!!!!

Er`kke noe for gravide det akkurat, MEN det er jo bare VM en gang i året så......får ofre litt søvn.

Skrevet

JAAAAA!!!! Tiden går altfor fort! Kan ikke fatte at jeg alt er i uke 26! Hvor ble det egentlig av tiden? Synes det gikk ganske fort sist også, men dette slår alle rekorder. Første svangerskap derimot sneglet seg avgårde. Vet ikke helt hva jeg foretrekker jeg, hehe...

Skrevet

Hei der Alva

Ja dette er nesten så jeg ikke henger med i svingene.....

Var hos legen idag og følge jeg nettopp var der...MEN det var visst over to måneder siden !!!!!!!

Søren meg to måneder siden nyttår allerede....

Nei dette får lære oss at vi får glad vi har det som vi har det, for når det går for sakte så er vi jo ikke fornøyde da heller ..så..:)

Skrevet

He he...opp i morgenkåpa med bulemage for å se vm på ski..hi hi

Jeg er ikke så skiinteressert, men synes jo det er moro når nordmenn vinner da.

Jeg skal ikke si noe om tellinga di jeg. Merkelig. .=0)

Prøv å gå inn på babyverden.com og gå inn på kalkulatoren der. Ta utgangspkt i termin, og du får svar 25+5. Jeg får ihvertfall ikke mer enn 24+4 (med termin 13.juni) og det er selvfølgelig min 25te uke (på bim-språk) Men uke 24 på sykehusspråk. he he..Jeg har også måttet begynne å telle på nytt igjen pga dette surret med tellinga. Men spes fordi jeger på sykehuset har jeg måttet forholde meg til deres regning. Selv om min menstermin egentlig er 2 dager etter deg, 7.juni.

Skrevet

Nei hvorfor være fornøyd, hehe... Men sprøtt er det jo da. Regner med det vil blitt mer sneglefart opp i mot termin igjen når vi er blytunge, har vondt over alt, ikke får sove og er drittleie ;-)

Skrevet

Jepp - syns tiden flyr. Er 19 uker på tirsdag allerede! Syns det var nettopp at jeg lå på sofaen og bare kastet opp og lurte på om jeg kom til å holde ut....er kvalm ende, men likevel går tiden fort...sikkert fordi jeg har en liten en fra før, tiden har jo begynt å gå mye fortere generelt sett etter at ahn ble født:o)

Skrevet

Kan skrive under på dette ja!!

Sist så sneglet seg tiden av gårde fordi jeg bare gikk å ventet på å se lillegutt. Men nå så går det unna i svingene..26 uker..hvor er de blitt av?

Jeg gleder meg veldig til når jenta kommer, men jeg gruer meg også til at graviditeten skal være over....Jeg er kansje litt rar her men jeg koser meg så utrolig mye med å være gravid. Trots alle bekkenplager å kvalme så synes jeg det er verdens fineste mirakel å få bære frem et barn, og jeg føler meg derfor litt vemodig når jeg vet at om kun 13 uker så kommer jeg mest sannsynlig aldri å få oppleve den følelsen igjen.

Sist så var jeg super stolt mamma når lilegutt var nyfødt, men av noen merklig anledning, så var jeg litt sjalu på de som fremdeles gikk gravide? jeg savnet magen sånn...mulig at jeg ikke er bare så lite fjern heller da? Hvis man kunne spare kaka og samtidig spise den opp så hadde jo det vært det beste.

En liten hilsen fra meg som virkelig skal nyte de ukene jeg har igjen....

Skrevet

Lone; teller ikke sånn på sykehuset her.. der teller de på samme måte som på BIM...?

Men de sier da UKE26 eller I 27ende uke...

tida flyr ja? fy søren.. kan tenke meg hvordan det da er for dere med barn fra før!

Skrevet

Må le litt jeg jumanji.......

akkurat som jeg skulle skrevet det sjøl . Og jeg har også en liten gutt og venter nå ei jente :)

Selv om jeg gleder meg litt "framover i tid" denne gangen også er jeg nesten allerede litt misunnelig på dem som "bare" er 15 uker på vei, fordi de går jo ennå grvide når jeg ikke er gravid mer......forstå det den som kan...

Har også planer om å virkelig nyte svangerskapet - med alle dets vondter og plagsomme "greier" :)

Skrevet

De sier 24.de uke til meg ja. Men selvfølgelig sier de også 24+5.

På mandag er jeg 25 uker på vei. Jeg vet bare at de teller sånn på sykehuset. Vektberegningene her på BiM stemmer heller ikke med det jordmødrene her sier. Men men.. Aner ikke hvem som har rett jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...