Gå til innhold

Kjøpt kjole av TorunnR på QXL??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bestilt kjole av henne? Sendt inn bilde og fått kjolen du drømte om?

Jeg lurer på å gjøre det, men vil gjerne høre erfaringer først.

*kvalitet-VIKTIG

*leveringstid

*service

*identisk med ønsket kjole

Skjønner egentlig ikke hvordan det er mulig å få drømmekjolen så billig men..Hun må jo bestille stoff i utlandet kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun syr ikke selv. Kjolene sys i Kina. Står i ett svar hun gir til en potensiell kunde.

Skrevet

Oi, hørtes ut som om det kunne være noe for meg...

Skrevet

Jeg har egentlig allerede gjort det. La inn bud og vant budet, så nå skal jeg sende bilder av kjolen jeg vil ha og sende henne målene....Spennende.

Skrevet

Hvor mye fekk du den for da? Lurer på å bare ta en tlf til de å bestemme en pris. etter at jeg har funnet en kjole jev vil ha, bare ta bilde av meg i drømme kjolen, og gi til de, så får di sy kjolen etter bildet:)

Skrevet

Hm..Jeg bydde på en kjole til 3400,- Trodde det var det jeg skulle gi for den da?? Må ta kontakt med henne tror jeg..

Skrevet

Ja vist ikke de er moms å div, på de da... mulig det er det...

Skrevet

Du kan jo bare gå inn på hjemmesiden til den designeren du skal ha kjole fra, så sende de bildene de har av kjolen din der.

Skrevet

Ja kunne jo ha jort det. men ve jo ikke om kjolen er fin på meg da:) e jo litt arti å prve noen kjoler oxo:)

Skrevet

Det er ikke noe moms eller noe som kommer i tillegg:)Jeg har også kjøpt av henne,og er kjempefornøyd både med servicen og kjolen.

Absolutt en hyggelig handel som kan anbefales til andre.

Fikk kjolen 3 uker etter at jeg hadde bestilt den:))

Skrevet

Men hvordan vet du at den passer til deg? Er jo viktig at man tar helt riktige mål da... Virker så vanskelig. Og hvordan kan man bare tegne en kjole - man vet jo ikke om det er den fasongen som vil kle en best?

Skrevet

Nei, det er sant det. Har ikke prøvd kjolen jeg har bestilt, i brudebutikker for de hadde den ikke der, men har prøvd modeller som har hatt så og si lik fasong. Så den på Maggie Sotteros sider, og likte den så godt.

Målene er jo viktig ja, ganske mange mål som skal tas

(midje,øvre midje,nedre midje,hofter,fra midje til fot,skulder til skulder,brystvorte til brystvorte,skulder til brystvorte,rundt bryst,armhule til albue,rundt biceps,krageben til midje osv)

så jeg føler meg trygg på at det skal gå greit.

Pluss at man blir anbefalt å ha på det undertøyet og de skoene som skal brukes i bryllupet, når man tar målene. Jeg skal ha korsett..og VIPS!så er det borte noen cm så da er det jo lurt å måle med dette på. Har allerede en skredder som skal hjelpe meg med å sy inn/ut om det trengs.

Skrevet

Det høres jo veldig lovende ut - kanskje jeg tenker på det jeg også! Takk for tipset :-)

Skrevet

WOW!Tusen takk for tipset Ametyst81:))

Skrevet

Bare hyggelig:-) Har prøvd kjoler til 13-15000, og likt de godt, men som økonomien tilsier så er det myye penger! Skulle nok klart det til slutt men...Nå slipper vi å innskrenke på ting for at jeg skal få kjolen, pluss at jeg får hest og karjol som koster 6000,-

Kan jo ikke gå glipp av sjansen til å betale 10.000 kroner mindre for drømmekjolen! Vel blir det kopi, men det bryr jeg meg ikke om. Kvaliteten skal visst være topp så da er det greit.

Skrevet

Dette skal i alleall jeg benytte meg av... spiller jo ingen rolle om det er kopi,,,, er ikke så nøye på merker egentli, ikke så lenge jer får drømme kjolen i allefall. HIHI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...