Gå til innhold

Juni: ååååå...tenner igjen....dritt asså------


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

isaac fikk to tenner forrige uke...det var et rent helvete....og nå er vi pån igjen...tenner oppe som kommer....det er jo ikke fred å få...våken i hele natt..skal bare bæres å vugges på....og jeg er alene med han i 10 dager ......frustrert..................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at det er tannstyr igjen her også. I hvert fall har han vært våken - og sint - flere netter nå. Men jeg skal ikke klage... vi var våkne "bare" mellom halv fire og halv seks i natt. Og akkurat da jeg hadde blunda, var det morgen! Jeg er ikke alene, jeg da. Jeg føler med deg! Det må være slitsomt. Men du kan jo benytte sjansen til å sende litt medfølelse til dem som er alene hele tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja selvfølgelig..føler med dem asså=)

 

er jo nesten som alene mamma jeg og....skjeldent hjemme min kar..og er han hejmme så tar han ikke isaac mye-----men jeg klager ikke aasså =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, høres slitsomt ut!!! Jeg er også stort sett alene med mi, så jeg vet hvordan det er. Og når min kjære er hjemme så har jeg fortsatt "hovedansvaret"..

 

Håper det tar litt tid før de neste tennene kommer! Får du til å hvile på dagtid når han dupper??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ble det i natt?

 

Min ville være oppe lenge i går, og la seg ikke før klokka åtte. Jeg var mer enn villig til å holde ham våken lenge, for da var sjansen større for at han ville sove hele natta. Og det gjorde han; våkna klokka 6.

 

Jeg tror ikke at det var tennene likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...