Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Har en liten gutt på 4,5 mnd, han har alltid siklet mye, men kanskje han sikler mer nå. ALT skal inn i munnenog tygges på, det ser liksom ut som om han klør i gommen. når er det tenner pleier å komme? Prøver å legge han nå men han gråter når han ligger på ryggen, og fikler veldig med smokk og fingre. men når jeg tar han opp blir han stille...Han ser veldig trøtt ut også! Er det noen som har noen råd?..som demper "kløen" i munnen.
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 prøv med dentinox...det får du kjøpt på apoteket...det funker for noen =)
Bråthen82 Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 oki, takk..men jeg får ikke kjøpt det nå.Noen som har noen råd som hjelper nå...
Jente 28 Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 noe kaldt feks isbit inni en fille eller noe, så sutter han litt på den. eller om du har en slik babytannbørste du kan klø litt med.. Lykke til..
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Har hørt at det hjelper å fukte en vaskeklut og legge i frysa, og så ta den ut når den er frossen. la den tine litt før han tygger på den. Håper du finner noe som hjelper
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Jeg lurer også på når de begynne å få tenner
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 Tenner kan jo komme ka tid som helst. Noen er født med tenner, noen er tre mnd, jenta mi er sju mnd og eg venter ennå. andre er nærmere og kansje over året og. En må vere tolmod me dei tenna av og til
Jente 28 Skrevet 23. februar 2007 #8 Skrevet 23. februar 2007 Førstemann her fikk tenner seks mnd gammel, da kom det fem tenner bare med noen dager imellom. Andremann er nå fire mnd og sikler og klør noe veldig, men ikke noe ennå. Ei venninne av meg har en gutt som fikk sin første tann 15mnd gammel, gikk lang tid til før nummer to kom også.. Så alt er vel normalt, har til og med hørt at noen babyer er født med tenner. (eller tann..)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 23. februar 2007 #9 Skrevet 23. februar 2007 Fikk tenner da hun var 4 måneder her, så de kommer når de vil=0). Hun siklet masse. Frys en bitering så kan han tygge litt på den og kjøp smertestillende krem på apoteket. Masse lykke til med første tannebissene.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 23. februar 2007 #10 Skrevet 23. februar 2007 Fikk 2 tenner på 2 dager! 4 mnd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå