augustjanuar Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 jeg er lei av at biomor kommer å henter ungene fordi de ikke får det som de vil jeg er lei jeg er lei jeg er lei jg er lei
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Hvis hun kommer og henter ungene fordi de ikke får det som de vil hos dere - så hadde jeg blitt lei også.. hadde rett og slett ikke funnet meg i det. Barnas far ville nektet dem å ringe til moren, så enkelt er det.. Kan ikke være lett å leve sånn, nei.
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Skjønner det, hun kan jo ikke gjøre det bare for at de ikke får viljen sin, herregud. Nei off slik skal det ikke være
Maud Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Jeg skjønner at du er lei, men det er like stor grunn til å være lei av hele situasjonen og av mannen som tillater at de ringer moren og ber om å bli hentet når det oppstår konflikter. Han og moren bør bli enige om at dette ikke er aktuelt. Hvis de ikke kan samarbeide om det, synes jeg dere bør nekte barna å ringe.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Enig! Far i huset høres ut som en dust!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå