phantomet Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Eller forbytte barn, alt etter som... Nå er det nemlig slik her i phantom-hulen at vår nydelige, hjelpsomme og rolige jente på 10 er på besøk hos sin venninne, og i bytte har vi fått venninnes lillebror på 6... Å hei hvor det går.... Nå er det tre gutter 3,6 og 7 som fyker rundt her og er røvere og politi...og tempoet er vanvittig...mens Måka sitter og gynger i vippestolen og heier hver gang han ser snurten av guttene som svisjer forbi...
dritgrei hei hei! Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 he he he heh eh e mens min gutt plutselig gikk til sin venn naboen... (han er 30 år, og venter barn i løpet av de to neste ukene....) så her sitter jeg alene med lille ting som er klar for sengen om kun få minutter... middagen er klar, jeg har laget hjemmelagde innbakte kyllingbiter i sursøt saus.... er i grunnen stolt over meg selv og hva jeg har laget til en hyggelig fredagsmiddag.... men hvor er dritgreipappan da???? han som skullle komme hjem sånn i tolvtida????? jaja, jeg kan jo kose meg jeg da.... :-)
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Å, ja dette kjenner jeg til.. Det eneste er at vi sjeldent får bytta selv. Det er alltid et renn av unger her hos oss. Foreldrene synes det er så kjekt, men ikke alltid like kjekt når vi sender våre unger avgårde til dem.. Men. men. Kjekt med litt liv.... eller.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå