cec26 Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Det tar jo helt av dette her.... er det mulig, ja jeg fødte 3 uker før tiden sist, ja, jeg hadde termin på tirsdag, ja jeg er lei, ja, jeg har vondt, ja ja og ja..Til og med en nabo i dag hadde ringt opplysningen for å få tak i nummeret mitt... hun har hofte probrolemmer så hun kunne ikke gå ut så hun ringte meg fordi hun lurte på om ikke jeg hadde gått over termin nå? syke mennekser...... Har Magnus kommet eller? har du født enda eller.......... jeg sier ifra når han kommer....ååååååååååååååååå
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 får håpe det ikke er så lenge igjen da! kan du "se" på deg selv om det er noe baby i vente de nærmeste dagene da? sikkert ikke noe kult når man er på overtid og folk hele tiden ringer og minner en på det. masse lykke til hvertfall,-du får si i fra når det er noe på gang da.
ValentinesBaby Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Skjønner godt at du blir lei, jeg er førstegangs så jeg har aldri gått overtid, men skal si det høres kjipt ut. Sender deg fødestøv jeg, håper du snart får møte hybelboeren din. Lykke til=)
cec26 Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2007 Ja, dette er ikke spesielt gøy nei...... ;( Unner ingen å gå over termin..... Klarer ikke å lese meg selv... mine egene tanker overstyrer... litt drit det der da.... men jeg har alltid følt at jeg skulle føde iløpet av en helg.... så kan jo håpe på det da... og at det er denne helgen og ikke neste.....
tuppen og lillemor Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 off stakkas deg, det der er ikke noe kjekt,bare folf som er veldig nyskjerrige, og som sikker gleder seg... trøsteklem til deg fra meg..
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Føler veldig med deg cec26!!! Jeg gikk som du kanskje husker 14 dager over termin...men nå når lillegull endelig er ute, så er de dagene glemt :-) Du trodde jeg kom til å få iløpet av onsdagen sa du sist jeg skrev innlegg - hun kom akkurat før midnatt tirsdag, så d var bra følt:-) Du trodde også at fødselen ville gå lettere enn den forrige selv om ungen ble større - hun var en del større enn nr 1 ja, og fødselen varte 2 timer... Var i 10 min på føden :-) (tenkte bare gi deg tilbakemelding på evnene dine) I alle fall sender jeg ALT jeg har av fødestøv din vei - håper du føder snart!!! Klem
rampen_ Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 Åh, så morro at du har tenkt å kalle gutten din for Magnus;-) det har vi også nemlig:-) utrolig fint navn da..
Smilemia Skrevet 23. februar 2007 #8 Skrevet 23. februar 2007 Jeg skjønner SÅÅÅ godt hva du mener cac26. Selv hadde jeg termin 17.feb og i dag har ikke mindre enn 14 (!!) personer ringt eller sendt sms for å høre om jeg ikke har tenkt å føde snart. Akkurat som om det er opp til meg...Jeg vet at de mener det jo bare godt, men å si at jeg er lei er "the understatement of the year" ...hehe. Jeg håper på at noe skal skje i helgen, hvis ikke skal jeg til kontroll på mandag så får da vite litt da. Når skal du til kontroll? Er det sånn at du kan "se" på andre når de skal få? Kan du se noe på meg? Jeg er født 19.11.75. Lykke til videre. Håper vi får en skikkelig smertefull fredagskveld..hehe. Give me some pain! (er mitt nye slagord) Smil fra meg
Har fire go`inger Skrevet 23. februar 2007 #9 Skrevet 23. februar 2007 Skjønner frustrasjonen din. Her ringer det hver dag, og det har det gjort i flere uker allerede. Terminen min er på førstkommende onsdag, så det kan jo bli lenge med ringing og sms, hvis jeg går over tiden. Håper du snart "går i" fødsel
cec26 Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. februar 2007 gullet+en litenspire*OVERTID* Hei:) så du hadde født ja... gratulerer så mye:) endelig så ble det din tur... det fortjente du... Uff, det er noe drit å gå på overtid.... unner ingen det.....gelder meg til jeg kan skrive at jeg har født og... Lykke til videre... og takk for tilbake medling...
cec26 Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. februar 2007 rampen_ hehe... ja, ikke sant.... da syns jeg dere har valgt et nydelig navn:) tihi...
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #12 Skrevet 23. februar 2007 Skjønner deg godt, jeg har termin i morgen, og jeg blir gaaaaal av alle telefonene og tekstmeldingene... Hvordan går det? Kjennes det ut som det skjer noe nå? Hvordan kjennes det ut nå? etc Lykke til til deg, og jeg håper vi begge får barna våre i helgen !
ninaj70 Skrevet 23. februar 2007 #13 Skrevet 23. februar 2007 Ville bare ønske deg masse lykke til, håper for din del at det blir denne helgen. Misunner dere masse alle sammen...
cec26 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 24. februar 2007 Hehe.... skrudde på mobilen nå jeg etter å ha hatt den avskrudd siden i går.... skal si deg det pip i den du....hehe.... Det er "halvfullmåne" i dag, vi får håpe på en storm av fødseler iløpet av dagen...
ninaj70 Skrevet 24. februar 2007 #15 Skrevet 24. februar 2007 Hei cec 26. mener ikke og mase,men lurer på om du kan hjelpe meg? Vi mistet gutten vår 10 uker før termin (5/1-07) Klarer du og se om vi blir gravide ganske fort igjen? Forstår om du ikke orker, det er visst mange med meg som er nysgjerrige her inne. :-) Er født 16.11.70 Ønsker deg lykke til med fødsel og den lille uansett....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå