Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Hvor lang tid etter SA`en viste testen positiv? Vær så snill å svar.. har en vennine som sårt trenger å høre litt erfaringer..
minas'81&lillegull;) Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Hei. Min test viste positiv i flere uker etterpå. Kan ta litt tid før testen blir negativ, er jeg redd... hvis det var det du lurte på? Testen viser positiv så lenge man har dette hormonet i kroppen.(husker ikke hva det heter) Ellers så ble jeg gravid igjen på første forsøk(ca 3 mnd senere) etter at jeg hadde fått fjernet 3 cycster på en eggstokk etter SA. Lykke til.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2007 Hehe..ble bare tull dette:) Skulle egentlig være anonym fra begynnelsen av..men så bra gikk det liksom.
MammatilfemGull Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Hei.Du kan teste positivt opp til seks uker etter at du har mistet.
Mirakel nr 3 :) Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Ved forrige graviditet viste testen positiv 5 uker etter SA å da viste det seg at jeg faktisk var gravid på nytt. Hadde visst blitt gravid 3 uker etter SA mente de på på ul. Må si at legen ikke trodde på meg, og måtte inn til legen mange dager etter hverandre for å se om Hcg nivået gikk opp eller ned, han ble meget forundret når det gikk opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå