Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 og han vet ikke at jeg vet om dem,ikke tør jeg å si noe heller i frykt for at han går fra meg. (ja jeg er kanskje dum som et brød,men jeg er faktisk veldig redd for å bli alene med barnet vårt,ja så redd at jeg finner meg i hva som helst!!!) Grusomme dager eller timer når jeg sitter her mens han er hos henne:( "overtid" er vist en fin greie har jeg hørt...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Sorry, men ja, du er dum som et brød! Skaff deg en ny mann sier nå jeg.
minas'81&lillegull;) Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Uff, stakkar deg! Vet hvor vanskelig slikt er, og hvor vondt det er å sitte å tenke på det, ikke minst. Men.....du må vel nesten gjøre noe med det? Kan jo ikke gå slik i en evighet heller, da kommer du til å gå på veggen til slutt og det kan du jo ikke gjøre!!! Tenk på deg selv og barnet, ja, det er vondt og smertefullt og vanskelig å ta opp noe slikt, men da blir det ihvertfall en ordning på det, å tro meg, alt er bedre enn å gå slik å være evig ulykkelig!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Spørs om det ikke er anonym2 som er dum som et brød her... Slik sier man bare ikke til folk som har det vanskelig! Tror du hun får selvtillit nok til å gjøre noe med saken hvis folk sier slikt til henne?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Var gjerne litt hard med deg over her. Men ble litt paff over at det finst så kuede norske kvinner. Hadde det vært meg hadde jeg holdt kjeft. Gått inn for å finne meg en ny i det skjulte for så bare være borte en dag når han kommer hjem. Hvis du overhode ikke takler tanken på å være aleine. Noe som ikke er så farlig i Norge.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Uff,føler med deg-det må være vanskelig!Skjønner at du ikke vil være alene..men det er faktisk bedre å være ulykkelig alene enn å være ulykkelig sammen med en.Hvis du forstår hva jeg mener... Håper det ordner seg og at du finner ut hva som er best for deg å gjøre!! Det er som regel noe i uttrykket en gang utro alltid utro... Lykke til hvertfall:-)Varme tanker til deg!!!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 Hvorfor vil du ikke være alene? Det må jo være MYE bedre enn sånn du har det nå???????? Du fortjener bedre!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #8 Skrevet 23. februar 2007 unnskyld meg, men dette er det dummeste jeg har hørt. Beklager å måtte si det, men skaff deg et sett baller og gå fra fyren. Ingen fortjener noe sånt. jeg er alene med gutten min og vi har det strålende. Kjenner jeg blir provosert når folk har så liten respekt for seg selv og for barnet deres. Setter ikke akkurat noe bra eksempel gjør det det? Pappa har kjæreste og mamma "synes det er greit", og gjør ikke noe med det.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 23. februar 2007 #9 Skrevet 23. februar 2007 Om du vet han er sammen med en annen elsker han deg ikke. Alle fortjener å være sammen med mennesker som elsker en og som bare vil ens beste. Om din mann syntes det er greit å ha en på si må du si din mening hva du syntes om det. Både du og ungen får det så mye bedre uten dette menneske. Masse lykke til videre. Håper du får det livet du ønsker for deg selv og ditt barn. Kos
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #10 Skrevet 23. februar 2007 har bare en ting og si til deg kjære HI, du og barnet ditt fortjener så mye mer enn det han kan i dere. bedre at du starter et nytt liv for dere, så kan babyen vokse opp med en lykkelig mamma ikke en ulykkelig. Lykke til HI!! trøstekos fra
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #11 Skrevet 23. februar 2007 Kjære Hi vær så snill og bryt ut av forholdet,i verste fall gjør han den andre dama gravid og bryter ut like vel...det hendte venninna mi :0( Men nå er venninna mi gift på nytt med verdens beste mann.Så ikke hold ut med en slik dritt sekk....Det finnes noe bedere for deg og den lille ute i verden. Klem fra
mamma og my Skrevet 23. februar 2007 #12 Skrevet 23. februar 2007 Skjønner godt at du er redd for framtida og det å bli alene. Men å bli i et forhold som pr idag er veldig ødeleggende og som gjør deg ulykkelig er heller ingen god fremtid. Og du skal være en velidg god skuespiller for å ikke la dette påvirke datteren din! Å gå slik du gjør nå utsetter bare problemet. Vanligvis kommer jo utroskap opp i dagen på ett eller annet tidspunkt, og jo tidligere dere får gjort opp, jo bedre er det. Særlig dersom du ønsker å gi han en ny sjanse. Har du noen du kan snakke med? Ofte hjelper det, slik at du kan se flere muligheter.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #13 Skrevet 23. februar 2007 Herregud....er det mulig? Synes synd på deg men allikevel så blir jeg veeeeldig motløs...jeg hadde slengt den drittsekken på dør for leeeenge siden , og spyttet på han!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)))))
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #14 Skrevet 23. februar 2007 Stakkars deg.. Det hørtes fælt ut. Håpe du har en nær og god familie som kan støtte og hjelpe deg, for vist du tenker deg godt om,så veit du nok ka som er rett å jera, det er jo ikkje 100% sikkert at han går i fra deg, (sjølv om du kansje skulle jort det...) men om han jere, så berre tenk litt, det trenger ikkje bli så gale, er jo tross alt mange aleneforeldre her i landet. Berre håper at du har et godt forhold til familie og venner så du veit dei er der for deg og støtter deg!! Du fortjener å ha det bra og, og ikkje minst barnet ditt, dere får det kansje bedre dere to...? Håper du finner ut av dette.. Skal tenke på deg og håper du/dere finner ut av det
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #15 Skrevet 23. februar 2007 Hmmm, ser du har fått litt svar her fra før, men klarte ikke dy meg for å svare likevel... Synes faktisk at du om ikke annet skal konfrontere ham jeg. Hva gjør du den dagen han venter barn med henne? Skal du bare sitte der som den forsmådde da? Nei, ta litt affære, du har virkelig fortjent bedre. Og selv om det er vanskelig å være alene så trenger du jo ikke å være alene for evig akkurat? Mange fisk i havet;) Nei, tro mer om deg selv, skal vedde på at du har mer enn nok ressurser og "baller" til å klare deg uansett jeg! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #16 Skrevet 23. februar 2007 som man reder ligger man...........
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #17 Skrevet 24. februar 2007 Er det bedre å være ulykkelig sammen med noen, enn lykkelig alene..??
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #18 Skrevet 24. februar 2007 du siste anonyme her...mente du " er det bedre å vår ulykkelig sammen enn ulykkelig alene?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #19 Skrevet 24. februar 2007 Huff dette var en lei situasjon.. Har du vist lenge om dette, og vet du hvem det er.. Hvordan oppdaget du det.. huff det ble mange spm. Jeg vil tro at det er mye bedre å være alene, ennå gå rundt med en knute i magen og en sorg man ikke kan vise... Håper det ordner seg for deg
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #20 Skrevet 24. februar 2007 Det jeg tenker er at siden han er utro, elsker han deg ikke. Og elsker han deg ikke, så kommer han vel til å gå fra deg før eller senere. Kanskje finner han noen andre han har lyst til å dele livet med. Så hvis du tar tak i situasjonen nå, og konfronterer han med det, event bare flytter fra han, så er det iallfall du som har kontrollen over situasjonen. Hvis du venter, er det han som har kontrollen, og du risikerer at du plutselig en dag blir sittende alene. Og da har du ikke hatt tid til å forberede deg til det.. Det har du nå. Du kan ikke fortsette å leve slik. Du vil aldri klare å bli lykkelig slik, og det vil jo også gå ut over barnet deres! Så om du ikke gjør det for din egen del, gjør det i det minste for henne! Barnet fortjener å ha en mor som er lykkelig! Jeg vet hvor hardt det er å være alene. Jeg har vært alene i snart 1 år nå. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle takle det, men dagene går, og sønnen min er snart 4 mnd allerede. Har du ingen rundt deg til å hjelpe deg? Familie? Venner? Håper du klarer å være sterk. Det er det som skal til for at du skal få et bra liv. Det er mange bra menn der ute, og en av de kan sikkert gjøre deg lykkelig!
Thea og Erle Skrevet 24. februar 2007 #21 Skrevet 24. februar 2007 Skjønner at du har det kjiipt. I dag finnes det økonomiske rettigheter aleneforeldre får. En dag vil du sikkert lure på hvorfor du ikke gikk før. Mine råd er: 1. Til uka sjekker du opp dine økonomiske rettigheter. 2. Lag en plan for hvor du skal bo etc. Let etter noe smug- slik at han ikke vet om det og du plutselig bare står der helt uforberedt. 3. Lat som ingenting i denne tiden der du skal planlegge fremtiden til deg og din lille. 3.Et brudd kommer til å skje før eller siden.Hvorfor kaste bort dyrbar tid. Er det ikke bedre at det er du som stikker.Hadde vært gøy om han ble sittende med skjegget i postkassen.Si til han at han er ynkelig og at du bare ønsker han lykke til. Vær kald og kynisk overfor han, men gråt gjerne hos familie og venner. 4.Si til denne såkalte dama: at du ønsker også henne lykke til. Si også: Hadde han ville ha bare deg ville han vel ha stukket før. Men desom du ikke har større krav til en mann så er han sikkert grei nok for deg. 5. For å provosere og gjøre han usikker er det gøy om du tar deg litt ekstra ut. Fiks håret , ta litt sol osv osv.Hvis deg selvsendig selv om du langt i fra føler deg det. Dette for at du ikke skal miste deg selv og selvrespekt midt oppi det. 6. Ikke prat mye dritt omhan, men du kanjo godt si at du har større krav til en mann en at du kunne bli hos en som han. 7.Kom deg ut: oppdag at det er en ny og bedre hverdag utenfor dette. Med tiden vil du finne en som vet å sette pris på din kjærlighet. Du kan ikke bli mer ensom en du er nå -selv ikke alene. Få deg litt barnevakt. Dra på kino, vær med venner og som du vet leger tiden alle sår. 8 . Ikke morsomt at dama vet at du blir bedratt. Kanskje er det flere en henne som vet om det også. Ikke la folk snakke om deg og at du ikke har verdighet og slikt. LYKKE TIL!
-Amelie- Skrevet 24. februar 2007 #22 Skrevet 24. februar 2007 Først av alt: Har du vurdert å konfrontere ham med det, og så foreslå parterapi, e.l.? Om han er villig til å jobbe for det, og du klarer å stole på ham igjen, så er det vel verdt et forsøk? Angående det å bli alene, så tror jeg ikke det er noe du skal frykte. Jeg ble alene da jeg var 3 måneder på vei, da faren hadde funnet en ny. Og foreløpig er det den vanskeligste følelsen jeg har hatt i mitt liv. Det er utrolig hvor mislykket og verdiløs slike menn kan få en til å føle seg... På sett og vis var det lettende at det ble slutt, samtidig som selvfølelsen ikke har kommet opp på et noenlunde nivå igjen før nå, et år etterpå. Men jeg har det helt fantastisk med den lille jenta mi:) Nei, vi har ingen mann eller far som hjelper til, men vi har heller ingen mann eller far som ødelegger for oss. Du blir aldri helt alene uansett, så lenge du har noen venner/slektinger som kan hjelpe til og gi deg avlastning. Og du møter nok en mann som behandler deg bedre, som han skal Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #23 Skrevet 24. februar 2007 Fytti grisen,nå ble jeg sint!!På dere begge faktisk,hvordan i alle dager gjør du deg selv så liten og ubetydelig som det der???Kom deg ut det forholdet fort som fy,og finn en som er glad i deg.Istedenfor å være hos en som tydelig bare bruker deg!Og hva så om du blir alene,om du går inn for det kommer du til å klare helt fint:) Nei,unskyld meg men jg ble faktisk kvalm.Hadde jeg visst at min mann var hos en annen dame,kan jeg ikke si hva jg hadde gjort,men det hadde ikke vært snilt iallefall!!!!!!!!!
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 24. februar 2007 #24 Skrevet 24. februar 2007 høres ut som en veldig lei situasjon. Det er lett å sitte på siden og fortelle deg hva du skal gjøre, men det er viktig at du tenker deg om og vurdere hva du prioriterer. Det er ikke lett å gå ut av et forhold nå, men det blir ikke lettere heller. Hvordan ser du for deg livet om noen år ? Godtar du at han har noen andre ? Skal du leve resten av livet i frykt for at han går fra deg ? mitt råd ; gå ut av forholdet, få hjelp fra venner og familie og etterhvert kommer du over dritsekken og finner deg en skikkelig gutt som tar vare på både deg og barnet. De finnes der ute, de er bare litt godt skjult Lykke til !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå