Gå til innhold

Jeg blir sprø!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 3 mndr. og hun sutrer så utrolig mye!Spesielt på efta/kveld.Sutrer nesten konstant fra kl.16 til hun legger seg i 20 tida.Hun legger ikke voldsomt på seg,så skulle kanskje tro hun var sulten,men gir jeg henne flaske,så drikker hun bare litt,eller vil ikke ha i det heletatt.Så jeg skjønner ingenting!Hvorfor er hun sånn?Flere som har sånn unger?Blir GAL:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som hun er trøtt og trenger hjelp til å sove.

Prøvd å trille henne en tur i frisk luft?

Skrevet

Kanskje hun sliter med luft smerter ?

Du sier ikke noe om hvor lenge hun er våken, men kanskje hun trenger å hvile seg ?

Skrevet

Er hun våken mellom 4 og 8?

Skrevet

Høres ut som om hun er trøtt ja, å om jenta di er som mi, så har hun vanskeligere for å sovne jo trøttere hun blir.... Gullet mitt er våken et par-tre timer, så må hun sove litt igjen.

Hvis du er helt sikker på at hun ikke er sulten(har du prøvd å få henne til å rape skikkelig å så gi henne mere?) er hun vel helst trøtt.. Hadde hun hatt mageondt ville hun ha grått tror jeg.

Skrevet

Jenta mi var også sånn. Jeg måtte rett og slett bytte flasker,hun klarte ikke spise noe særlig med avent flaskene, bare sånn ca 60-til 80 ml og hun skal ha mellom 100-160 ml. Byttet til mam flasker , nå sluker hun glatt 140ml . Også hvis du bruker malt så må du passe veeeldig godt på megden, hvis jeg har for mye ( som jeg har klart i dag sukk) så sutrer og gulper hun hele dage.

Dette er min erfaring da..Lykke til =)

Skrevet

Ja,etter hver blir hun trøtt,men hun sover ute i vogna i 3 timer,og kan begynne sutringa en halvtime etter hun har stått opp og fått mat.Og jeg vet aldri når hun er skikkelig mett,for hun kan henge i puppen én time.Og det er nesten kul umulig å få henne til å sove på eftan,selv om jeg legger henne med en gang jeg ser tegn på at hun er trøtt.Hun sutrer uansett virker det som:-( HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...