Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 I ca 4 dager har det vart nå. Er slapp, kvalm, trøtt, veeeldig trøtt, vil sove myye og føler meg nesten aldri uthvilt etter en natt søvn heller. Og for å ikke glemme SVIMMEL.Og stemmen kommer og går, smått høres det ut som at jeg er forkjølet og smått har jeg vanlig stemme igjen. Har jeg blitt smittet av datteren min da hun var småforkjølet hun er frisk som en fisk nå. Flere???????????????????
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Glemte å si at jeg fryser og svetter om en annen og plages med hodepine en del også.
Sigbeth Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Det kan være et virus. Gå til legen, eller til legevakta hvis det er vanskelig å få time
~Tjorven,overtid~ Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Høres nesten ut som du har influensa/forkjølese...Varer veldig lenge influensaen som herjer nå.... God bedring:o)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Jeg hadde samme symptomer da jeg fikk lungebetennelse. Har du feber da? Er vel helst litt influensa bare. Går nok over igjen.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 Har ikke tat tempen nei:( Begynner å bli lei av dette. Er så skjelven smått helt rar i hele kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå