Gå til innhold

Er det greit at jeg irriterer meg over en biomor som:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare sitter hjemme og mottar trygd, ikke finner på noe med barnet, bruker opp pengene på festing og ikke alltid gidder levere ungen på skolen??

Må bare få blåst ut litt frustrasjon, sjeleglad for å ha et slikt forum der vi stemødre kan blåse ut litt frustrasjon slik at det ikke går utover partner og hans barn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er en sannhet, så ville jeg satt igang med å få hovedomsorgen. Kontakt adovkat på mandag!!

Ingen barn fortjener å leve sånn, og å la være å levere på skolen, det er ikke engang lov.

Skrevet

Tro meg: har forsøkt å gjøre noe med det, men hverken skole eller det kommunale støtteapparatet gjør noe med det. Dette til tross for at flere i morens omgangskrets er bekymret og har gitt melding.. De sier rett ut at de håper på en bedring, og håpet ser ut til å være alt de har.

Uff nå lesser jeg frustrasjonen min over andre, sikkert ikke noe hyggelig lesning dette.

Skrevet

Oj, jeg virket veldig krass over her.. men det var slettes ikke meningen!

Og du, du lesser ikke noe over på noen - lov til å være frustrert her.

Jeg ville helt klart kontaktet advokat. Selv om ikke skolen etc gjør noe, så kan dere gjøre noe. Husk at barna fortjener det.

Ønsker deg lykke til!!

Klem

• 4 måneder senere...
Skrevet

Det er helt greit. Syns d er befriende og se at det ikke er bare enn selv med disse problemene.Det er ikke bare bare bestandig. Vi har hatt masse problemer med biomor(samarbeidsprobl og masse som jeg ikke kommer innpå her, kjenner jeg blir helt matt bare jeg tenker på det) Vi kontaktet først barnevern, men fikk der beskjed om å kontakte advokat, fordi at hvis b v skulle gripe inn var det ikke sikkert barnefaren fikk hovedomsorgen da det var han som ringte b v. Så de rådet oss til å bruke advokat i første omgang slik at vi hadde på papirer at vi hadde prøvd å få omsorgen for barnet. Familievernkontor kan også brukes.

Skrevet

er det et alternativ at barnet heller bor hos dere?

biomor til min stesønn gidda ikke gjøre noe, og orka ikke dra i barnehage med han (skole er jo verre!!!!) og sa at han var syk.. så nå, når han er tenåring, og snakker om da han var liten, har han fått det for seg, at han var veldig mye syk.. noe som ikke er sant.. pussig at han alltid var syk hos mor, men ikke når han var hos oss... (stesønnen min bor nå med oss, etter 1 år med rettssak)

Skrevet

Om du er bekymret så send en bekymringsmelding til barnevernet. De må vurdere dette seriøst.

Du kan som privatperson kreve å få være anonym, men det beste er om dere ikke er det. Lettere å få frem sanheten om ikke.

Skrevet

Irriter deg du, det affiserer nok veldig få andre, hun bryr seg nok katten, og du sitter igjen med dårlig dag og mange frustrasjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...