~La luna~ Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Var hos JM idag, og hun fant til slutt hjertelyd. Deilig, så lenge jeg ikke har kjent noe liv enda.. Ihvertfall ikke som jeg VET er babyen.. Hjertelyden lå på 134 Skal på 3D UL mandag.. Gjett om vi gleder oss!! God helg alle sammen !!
Solskinnsjenta Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Så gøy! Det er den fineste lyden i hele verden, syns jeg
zzzzz-frøken Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Grattis! Utrolig fint å høre lyden:) En fantastisk bekreftelse på underet som er på vei. Tipper dere får en storartet helg
miss blithe Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Gratulerer. Den herligste lyden i verden. Var på ul for 1 mnd siden og hørte hjertelyden for første gang husker den klart å tydelig endå.
~La luna~ Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2007 Ja, helt ubeskrivelig.. Var veldig svakt lyd da.. Og lette leeeenge synes jeg! MEN JM gav nesten uttrykk for at hun trodde det var gutt.. Min førstefødte lå over 140 slag hele tiden og det var jo gutt.. SÅ er vel litt gammeldags å tro at gutt er under 140 og jente er over 140... ? Er jo bare myter mener jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå