dritgrei hei hei! Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 jeg har spurt phantomet, og hun var i grunnen enig med meg, men vi vet jo ikke... hva slags maismel er det som brukes?? er det vanlig maismel, eller majzenamel sammen med eggehvitten??? hilsen hun som skal lage kinesisk mat uten å ha peilig overhodet :-) he he he he
Karomamma Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 He he, vet ikke jeg heller! Jeg kjøper ferdig tempuramix på Asiabutikken nedi gata her... Finner du ikke noe på nettet?
dritgrei hei hei! Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2007 nå har jeg gjort det og det funka sånn ganske bra :-) med maismel....
alcaa Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Forsøk maizena (alternativt potetmel) neste gang - det pleier å funke perfekt! :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2007 takk skla du ha.... da prøver jeg det neste gang!!! du er grei! :-)
Tiggywinkle Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 En skvett øl gjør også underverker, luftig og fin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå