Gå til innhold

Nå har jeg ikke lyst hjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter på jobb nå. Gruer meg til ny samværshelg... Kun disney channel og barnepass hele helgen... Får rett og slett ikke noe ut av disse dagene jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der sa du det, jeg få rheller ikke noe ut av det. Ikke er det spennende, ikke er det koselig, og ikke er det avslappende. Gir meg så veldig veldig lite.

Skrevet

Hvem har samvær du eller barnas far? Jeg hadde prøvd å fylle disse dagene med noe jeg har lyst til. Far i huset må bare bli grinete, men det er han som ønsker samvær og at samværet skal være slik det er nå. Jeg hadde tatt meg en tur til en venninne, familie eller bare en tur til byen. Ellers må det være lov å trekke seg litt tilbake og holde på med en hobby eller lignende.

Skrevet

Det er far som har samvær. Men det blir forventet at jeg er der, stiller opp... Han har en illusjon om at vi skal være 100 % kjernefamilie når barnet er der. Men jeg har ikke lyst å leke mor og barn.. Jeg vil, anonym sa, besøke venner, familie etc uten at han påstår jeg stikker av..

Skrevet

Godt å høre at andre har det på samme måten! Jeg har en tendens til helt å miste humøret disse helgene... Skammer meg over det, men aner ikke hvordan jeg skal få den givende også for meg. Sjeleglad jeg ikke har barn og er "fastlåst".

Skrevet

Hvorfor bli ilag med en mann som har barn, når dere ikke "orker" barnet? Er ikke for å kritisere. Lurer bare på hvordan dere tenker... Er i motsatt situasjon. Sambo er stefar til barnet mitt. De er her hver dag bortsett fra en helg i mnd. Tror ikke jeg hadde gidded å satse på han, om han ikke hadde ville involvert seg med barnet. Vi er jo en familie.

Om jeg hadde blitt forelsket i en mann med barn, (og ikke hadde klart barnet) så hadde jeg helt klart gått videre.

Skrevet

Far gleder seg stort over disse helgene, men han pleier stikke av han. Så jeg blir sittende som barnevakt 30 % av tiden.. Men skammer meg over å føle det slik, ikke misforstå, jeg motarbeider ikke, prøver så godt jeg kan

Skrevet

ikke glem at det er STOR forskjell på å være stemor og stefar

ikke glem at det er STOR forskjell på å bo sammen med barnet og bare ha det på besøk 2 hver helg

Gjest Antarctica
Skrevet

Hallo - hvis de bare glor på tv og later som at de har samvær, hva er vitsen da? ikke rart om man vil stikke av...

Skrevet

jau. kvitt dere med barnekanalene. Ta unga med ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...