Gå til innhold

røyke en joint når jeg er gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker ikke svar fra folk som ikke vet hva de snakker om eller vil fortelle meg hvilken dårlig person jeg er... drit i å svare om du ikke har noe å si...

lurer bare på om det er noen av dere som har erfaring med å ta seg en liten joint en lørdagskveld når man er gravid... er i uke 20 nå og sluttet å røyke når testen var positiv...har aldri vært noen storrøyker egentlig, synes bare det er godt med en joint av og til. er det noen som eventuelt har noen linker til sider med informasjon om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Selvfølgelig er det ikke bra for barnet ditt!

Babyen kommer til å vri seg i krampetreknonger for hvert trekk du tar og i tillegg kommer barnet til å bli påtte fjærn/grå!!

Dette vet jeg fordi jeg har sett det med egne øyne (ultralyd mens mor røyker).

Du hadde vel ikke gidd barnet ditt en joint etter det er født heller???

Vær så snill ikke gjør dette med barnet ditt. Det er tortur og det tror jeg ikke du vil.

Du har jo vært så flink til nå. så hvorfor risikere å miste barnet pga et lite feiltrinn.

Håper du ikke gjør dette...

Skrevet

vuggivuggi, har du røkt selv?

Skrevet

Her er forresten noen linker om hvor farlig det er faktisk å fyre i ukene før man blir gravid oxo....

Så da kan man jo bare tenke seg i hvor skadelig det er å fyre når man er blitt gravid værfall.

Det er et sjangsespill man ikke bør prøve på.

Skrevet

hei,jeg snakker av erfaring.. IKKE gjør det,jeg gjorde det med min første fødte(viste ikke at jeg var gravid før uke 17..) røyka veldig lite,men fy fader som jeg sliter med den gutten!! er 10 nå,å hva som "feiler" han er det ingen som klarer å finne ut. men både hjemme,på skolen og hos bup er han ikke til å hanskes med noen ganger.. har tre gutter til,har aldri røyka med de,å har null prob med de!!

Skrevet

Jeg røykte ved fire anledninger ved slutten av svangerskapet mitt, og drakk ikke alkohol i det hele tatt.

Jeg har en jente på tre år, som er sunn og frisk foreløpig hvertfall.

Skrevet

HEISANN

Dette er det nok mange meninger om.. jeg sluttet helt med jointen når det viste to streker på testen.... Men jeg kjenner noen som "røyket" litt unner svangerskapet... og det gikk iallefall bra... jeg forsvarer overhodet ikke rus under svangerskap. men det er faktisk utrolig mange ting som spiller inn unner graviditeten... tror ikke alle følger alle de tingene man bør gjøre...og alkohol er faktisk mye værre.. de valgene du tar er uannsett dine valg.... Men ikke røyke masse da om du skulle falle for fristelsen....... OG HVOR MANGE ER DET IKKE SOM RØYKER MANGE SIGARETTER I LØPET AV EN DAG NÅR DE ER GRAVIDE??????. Sett det opp mot og ta seg ett par trekk en sjelden gang av en joint........ Men det beste er selvfølgelig og holde seg borte fra all form for røyk... jeg gjorde iallefall det...... Lykke til og ønsker det beste for deg

Skrevet

Om dere vil leke russisk rullet med barnets liv. Så kom igjen!!

Ingen som leser linkene jeg har lagt til her??

Der står det svart på hvitt for farlig det er både å røyke vanlig og hasj.

Dette er jo fakta og ikke bare noens mening.

Skjønner meg ikke på dere som vi gamble sånn med barnets liv når det er snakk om 9 mnd i mors mage der DU har ansvaret for hva barnet får i seg!!

Hasjen går jo ikke ut av kroppen gagen etter lissom. Det sitter jo i i 6 UKER etterpå!!

Er dere ikke oppdattert i det hele tatt?

Blir sjokkert over hvor mange uansvarlige mennesker som finnes på denne jord!

Skrevet

Jeg har alltid vært glad i å ta meg en joint og har røyka MASSE. Oppdaget heldigvis meget tidlig at jeg var gravid og sluttet momentant. Mange ganger i svangerskapet har jeg vært fristet til å røyke, men jeg har ikke gjort det. Hovedgrunnen er at tenk hvis det skulle bli et eller annet galt med barnet? Jeg hadde blitt gal av å tenke på at kanskje det var min feil.. Jeg kjenner flere som har røkt i svangerskapet og fått helt normale barn.Men jeg har også ei venninne som gjorde og sliter VANNVITTIG med ungen sin. Ungen feiler rett og slett alt mulig, kommer aldri til å bli normal. Hun sliter forferdelig, for hun røkte under hele svangerskapet. Så la være, spar det heller til den er kommet ut og du har en frikveld :)

Skrevet

har og vært frista til og ta meg ett par trekk tjall i løpet av svangerskapet, men har styrt unna. Ei jeg kjenner har nettopp fått en prematuronge, og hu har røyke under hele SV. Det vet jeg helt sikkert, da hu drev å stressa for å få tak i beis nå på slutten. Nytta ikke å prate til henne, og plutselig fødte hun neste 2 mnd før terminen. Lurer på om ikke legene skjønner att hu røyka??

Nei vent med røykinga til ungen er kommet, bare for å være på den sikre sida.

Skrevet

Vent heller. Har selv røykt litt no i sv, ber til gud vær dag om at ikke noe må være gale med det lille gulle i magen min. Kommer ikke til å klare å leve med den skyldfølelsen.

Skrevet

Slutta selv med alt dop for 5 år siden. Vil ikke anbefalt å røyke en joint, men medisinsk sett er det faktisk mye værre å drikke alkohol.

Selv om jeg ikke gjør det selv lengre, ville jeg heller tatt en joint en sjelden gang enn 1 glass alkohol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...