MissPhun Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Syntes mine alltid er så vonde.. Måtte sette meg ned nå.. Au au au! Kjennes ut som om noe skal ryke inni der, det strammer så jæv.... Er 21+2 (22 uker menstermin) i dag..
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 hmm tror ikke jeg har hatt kynnere enda jeg. er ikke sikker, hvor er det det strammer da? hvordan kjennes det ut? er 23+5 jeg
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Mine er ikke vonde. Jeg kjenner/ser bare at det strammer seg og at magen blir hard. Snakk med legen din / JM om det.
Solskinnsjenta Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Kjenner bare at magen blir hard. Veldig sær følelse. Er visst ikke farlig om kynnere gjør vondt, bare ubehagelig. Men hvis de varer lenge og kommer tett må du ta kontakt med sykehus/legevakt. Sliter med voksesmerter selv. Plutselig stikker det sånn på siden. Blir nesten litt redd, men er jo helt normalt. Det stod ingenting i bruksanvisningen at graviditet kunne gjøre så vondt! Hadde bare hørt om morgenkvalme jeg. Naiv? neeida. Bare uvitende...
goldielocks Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 jeg får kynnere som til tider gjør vondt, noen ganger er de bare litt ubehaglig. kansje de kommer i forskjellige grad? er i uke 27 + 5 selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå