zzzzz-frøken Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Det var jo bare så utrolig fint! Kjæresten min fikk kjenne lillegutt sparke seg for første gang. Morkaka er foranliggende (altså festet mot magen) og har derfor kjent mye mindre liv enn hva andre som er like langt på vei kan. Er 20+1 i dag. Derfor var det nesten ekstra stas at kjæresten min fikk kjenne den lille sparke. Og det var ikke innbildning heller fordi jeg kunne tydelig kjenne det fra innsiden samtidig som kjæresten min sa "Oi der kjente jeg han!!!" Aiaiaai så utrolig fint - begynte selvfølgelig å grine
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 gratulerer!!! er kjempe morsomt å bare sitte å se på at magen buler og at den plutselig er skeiv hehe. har et kvarter hver morgen og hver kveld jeg hvor jeg bare ligger med handa på magen å kjenner. en herlig tid :-D
zzzzz-frøken Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2007 Takk for gratulasjon snia! ja det er så stas dette her:) har vært mange høydepunkter i svangerskapet hittil, og er så takknemlig for det. Trodde jo ikke at jeg kom til å kjenne liv på utsiden før uke 23/24 tidlugst (pga morkaka som ligger litt i veien) så dette kom litt overraskende også. Er så glad for at kjæresten min hadde hånda si på magen akkurat da
MathildeC Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Jaaaaa, er det ikke koselig? Jeg har kjent liv veldig lenge til aa vare foerstegangs saa vidt jeg har forstaatt (kjente liv fra uke 14), og sist helg da jeg var 19 uker saa kunne samboeren kjenne sparkene. Det var helt herlig, og taarene bare trillet. Litt hormonell, men jeg synes jo det er like goey hver gang nurket gir seg til kjenne og ekstra hyggelig naar hun hilste paa pappaen sin :-))
miss blithe Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Åååå gratulerer, må være en kjempe herlg følelse. Jeg er i uke 21 nå og har kjent noen spark men ikke daglig og kan ikke kjenne utenpå enda, gleder meg kjempe til jeg kan kjenne det og dele det med samboeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå