Gå til innhold

Hva bruker dere i vogna nå om vinteren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dun pose og ullpledd her, og trekk over vogna, så det ikke skal bli vått av snø + beskytte mot vind:)

Skrevet

Vi bruker voksiposen her og trekk over,men synes igrunn den er ganske tung å bruke pga all knyttinga,men varm er den!

Neste gang vi får barn blir det nok et slag av dunpose her også!

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med voksiposen, snør det bruker jeg regntrekket over

Skrevet

Lammeskinnspose med ullpledd over og regntrekk så det ikke blir vått. Han er akkurat passe varm. Har på han forskjellig type klær avhengig av hvor mange minusgrader det er.

Skrevet

Bruker lammeskinnspose,ullpledd under og rundt over, samt ullpledd inni posen-på kalde dager!Litt mildere dager bruker jeg ikke ullpleddet inni posen og bytter ut ullpleddet utenpå med et vognteppe i bomull.

Skrevet

bruker lammeskinnspose, og har et sitteunderlag liggende under posen (bruker sportsdelen). Inne i posen har jeg et pledd rundt han og dyne oppå. Fottrekk over lammeskinnsposen. Dette er på de kaldeste dagene:-) Tar vekk pleddet og bruker et tynnere fottrekk hvis det ikke er så kaldt. Han har aldri kjentes kald ut når jeg har tatt han opp, og heller ikke kokt:-)

Skrevet

Varmelaken underst, voksiposen oppå og evt trekk hvis det snør eller er vind.

Skrevet

Jeg har lammeskinnet i bunn (gadd ikke kjøpe meg pose til mange penger), fleeepledd og thermodyne. Og vogntrekket over der igjen da :o) Jeg har på han ullfrotte-undertøy og fleecedress fra H&M, han er så god og varm atte :o)

Skrevet

Vi har langhåret saueskinn i vogna. Hun har på seg ullklær; body, strømpebukse, sokker, "finnlandshette", bukse og tykk ullljakke. Dyne og vogntrekk. Er det kaldt, har vi fleespledd over dyna.

Bruker vi bobledressen, må vi ta ut saueskinnet, for å få plass... =)

Skrevet

Har både lammeskinnspose og voksi så det varierer litt syns voksiposen er helt genial! Har trekk over eventuelt regntrekk ved regn eller vognteppe ved fint vær Har lammeskind under vosi posen, men det er bare fordi jeg ikke gidder å ta det ut (har lagd hull i det til belte, så er litt redd for å utvide de)

Skrevet

Vi bruker lammeskinnspose, knøtta har som regel på seg bobledress og lue, hva hun har under der igjen varierer, men som regel bare body og strømpebukse. Så har vi et tynt fleece teppe og trekk utenpå vogna igjen. Da er hun god og varm. Syns mange her hadde på sine veldig mye tepper og klær?! Dattera mi hadde fått utlsett for lenge siden hadde jeg hatt på henne så mye. Ulljakke har jeg brukt en gang, da var det 10 minus og enda var hun svett i nakken når jeg tok henne opp. men barna er vel forskjellige.

Skrevet

ullteppe, dyne og vindtrekket. regntrekk viss det snør...har tissltaken på madrassen, så blir tett underfra. har en liten som er veldig varm av seg, så når eg har brukt skinnposen, så svetter han. bruker enda baggen da. han har på seg body,strømpebukse, bukse, ullsokker, tjukk genser, jakke, lue og votter=) og tørkle rundt halsen=) og da er han veldig varm. men blir aldri så kaldt her me bor=)

Skrevet

Skinnposen. Med vogntrekket over, pluss regntrekket hvis det snør. Da har hun på seg body og strømpebukse i bomull, hjemmestrikket ulldress, ullsokker, bomullsvotter, fleecelue og en liten jakke med hette på...Har ikke hatt henne ute under ti minus... :) og hun har vært god og varm!!!

Skrevet

jeg tuller han inn i håndkle med teip rundt mens jeg drikker øl

Skrevet

Vi bruker voksipose :)

Skrevet

Helst bruker jeg voksiposen, men det er bare når jeg en sjelden gang bruker kombivogna. Har stort sett brukt OTH sin søskenvogn, og der er bagen for liten til pose. Gutten er 2 1/2 mnd og har snart vokst ut av bagen! Han ligger på et lammeskinn, og bruker ullundertøy, hjemmestrikket ulltøy over der igjen og en dress med fleecefor. Og så har jeg et teppe over. Avhenger av hvor kaldt det er. Vi bor i Oslo, og i det siste har det vært ganske kaldt. Men gutten har enda ikke vært kald, så vi trenger strengt tatt ikke bruke en varm pose!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...