ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 eg e her fra tid til annenfor å si det sånn:-) når gullet sover o.l.
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2007 Både meg og Sjønnassen e oppvokst på Grødem. Nå bor eg i sentrum eg og. Har du kommt t Randaberg i voksen alder eller e du her fra du og?
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 ja si det. lang historie... flytta hit for ca seks år siden, så flytta jeg til en annen by etter tre år på randaberg. var borte et år og kom tilbake igjen. rotete det her.... trives her, veldig greit å ha "alt" i nærheten - butikk, hs, osv spes når en har små unger. kjenner ikke mange her egentlig. rart siden eg har bodd her en stund da
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2007 Me e ein gjeng med babyer på 4 måneder då,så pleie gå ein del på DIB-treff! Hvis du vil, så kan du sikkert ver med! 4 av oss e fra Randaberg:) Me har sikkert sitt kverandre før og....
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 me har sikkert sett hverandre :-) det ville vært kjekt. hva pleier dere å gjøre? noe spes eller?
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2007 Vi har vært på treff før barna kom,så har me vært på ett treff sammen me babyane. det va for ein måned siden ca. så det bler nok ikkje lenge t neste!! dårr e og ei t som skal være med og hu bor her i randaberg med ein gutt på 3 månar! me va hjemma hos sjønnassen sist,så de lekte litt samen å me hadde det kjempe kos!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå