Gå til innhold

ojjj...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på kontroll i dag :) menstermin var 1. juli, UL-termin ble satt til 22. juni, og et lårbensmål i dag sa 16. juni... hihi :) lurer seriøst på når pjokken kommer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tar vel termin etter hodemål?Ikke bein ol..

Skrevet

Han jeg var på UL hos. Tok termin etter hodemål, CRLmål og lårbensmål og fant snittet av disse. Jeg ble forskjøvet 5 dager :)

Skrevet

Hva var målene til lillegutten din da Ingrid?

Skrevet

Jo, han sa at de tok gjennomsnittet... vet ikke målene, det står sikkert på UL-skjemaet, men har det ikke her. Målte forresten sf-målet for første gang... og krysset lå langt over den røde streken og det mørkegrønne området. På jobb i dag spurte ei om jeg snart er ferdiggått!! Jeg bare "eehm, nei, er ikke før i juni...", og hun lurte på om det virkelig bare var en inni der! Uff altså... magen har eksplodert de to siste ukene. Før det kunne jeg "gjemme" den litt... Men koser meg masse med magen, da :) Elsker å vise den fram! Fant forresten ut at jeg hadde gått opp 7 kilo siden jeg ble gravid, og til at jeg er i uke 24 syns jeg det er helt greit...bare 2 kilo den siste mnd!

Skrevet

Skal nevnes at dette bare var vanlig kontroll, og ikke ordinær UL. Da var jm mer omstendelig med målingene... legen min har bare et lite apparat for "gøy" nærmest... hehe :) Knerten sparket forresten steinhardt til den "durten" så skjermbildet bare hoppet...haha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...