*Lucia* Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Så du hadde søkt bhg plass i en tråd her (det har jeg også) Fra når har du søkt?
*Lucia* Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. februar 2007 Jeg har forresten søkt "den her oppe" på 1. plass. Har ingen forhåpninger om å komme inn, men krysser fingrene!
rødhette* Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Vi har søkt fra 7. januar 2008. Enn dere? Har også søkt den her oppe på 1. plass. Den har jo kjempeflott uteområde! Men spørs ja... Hadde jo vært så kjekt å fått plass der, så man kan GÅ til barnehagen! Ellers søkte vi også på de andre barnehagene på stedet her, bortsett fra de to familiebarnehagene. Håper vi får plass i en av dem iallfall..
*Lucia* Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2007 Samme gjorde vi. Jeg krysset ikke av for at jeg ønsket andre bhg i kommunen da.... men håper jo at jeg får her! :-) Har søkt fra januar vi også.
rødhette* Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Vi krysset av for det.. trenger jo ikke takke ja, hvis vi ikke vil ha der. Planen er vel egentlig at den nye som skal bygges (har de begynt??) skal være ferdig til høsten, såvidt jeg husker å ha hørt, men har mine tvil.. Skal vel eg. være full dekning til vi ønsker plass, men jeg er skeptisk til det... Vi får krysse fingra for både dere og oss! Ellers får man skaffe dagmamma..
*Lucia* Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2007 Jeg har hørt at den nye ikke begynner å bygge før til høsten jeg....?? Men jeg vet ikke 100% altså. Hørte at det skal rives og i mellomtiden skal de inn i brakker på u.skolen. Aner ikke......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå