Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Syns det er blitt ganske så "guffent" her igjen jeg,med så mange som bekymrere seg for ditten og datten!!Og NEI jeg leser ikke slike innlegg,men når jeg logger meg på så må jeg sjekke at jeg har kommet på rett trim!!!Hvorfor er dere SÅÅÅÅ bekymret nå????
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Syns hver dag så er det innlegg om "uff" "åhh nei" "bekymret" osv osv..Sjønner at noen vil ha råd altså,men er det ikke noe positivt med 2 trim da?
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Hvor langt er du på vei da? Er selv bare i 14.uke, og har enda noen uker til jeg får høre at alt er i orden......
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Jeg er 20 uker,men ting kan gå skeis hos meg også,men sitter ikke og tenker sånn,kan jo ikke gjøre det..Har mistet mange ganger før,så jeg vet hva det vil si!Jeg blir bare littt sånn "er vi ikke over det verste nå da??" hver gang jeg leser slike overskrifter..Ikke meningen å såre noen altså,jeg bare lurer på HVOR vanlig det er å miste nå liksom?? HI
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Du har rett der.. Det pleier som regelå gå bra =) Vi håper på det beste alle sammen!! =)
TusseMor07&09&14 Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 Nettopp:) 2 trimester er veldig langt. Og mange vet ikke så mye helt ennå siden de er i begynnelsen av trimesteret, og er usikre, er jo helt naturlig det! Synes ikke det er så mye bekymringer her jeg, men er det noe noen lurer på så skader det jo ikke å støtte og råde litt. Hvis det ikke er ønskelig, så er det jo bare å overse tråden. Skal selv snart over i 3 trimester, og er glad jeg kan prøve å hjelpe litt til, siden jeg selv har blitt tryggere på situasjonen etterhvert... Folk er forskjellige vet dere:) God helg!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 23. februar 2007 #8 Skrevet 23. februar 2007 på en annen side, selv om du selv har kommet over i 2. trimester så kan man ikke vite at den lille ble med over grensen....
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #9 Skrevet 23. februar 2007 Jeg tror grunnen til at så mange blir bekymret her på 2. tri er fordi de begynner å miste symptomer og graviditetsfølelse... Det er jo helt normalt, men ikke alle som vet det. Så er det kanskje vondt her og der, man venter på å få mage, som kanskje ikke kommer så tidlig som forventet, man legger på seg mye/lite... Så mange ting man kan bekymre seg over i 2. trimester. Det meste skyldes nok at man har en forventning om hvordan det er å være gravid, så blir det ikke sånn i virkeligheten. Da blir man jo gjerne litt redd, og tror det må være noe galt...
MissPhun Skrevet 23. februar 2007 #10 Skrevet 23. februar 2007 Noen er bekymret under hele graviditeten. Og det syntes jeg er deres rett. Noen har opplevd ting som ikke vi andre vet om som kanskje forårsaker slike bekymringer. Her på 2 trimester mener jeg det er rom for alle. Bekymrede eller ikke. Skriv av dere bekymringene der som er det, så skal vi som ikke er så bekymret lenger prøve å berolige dere så godt vi kan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå