Gå til innhold

er lammeskinnspose bedre og varmere enn voksi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva synes dere? jeg foretrekker lammeskinn, blir aldri klam, men holder seg tørr og varm. dessuten slipper man alt knyte styret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men jeg synes i hvert fall at den er lettere å bruke. Er sikkert mye hva man er vant til, tenker jeg.

Skrevet

Lammeskinnsposen vi bestilte hadde litt lang leveringstid, så vi lånte en voksipose i ventetiden. Syntes voksipose var veldig klumpete på en liten baby. Rene tvangstrøya.

Skrevet

Helt enig med deg. Lammeskinn er best. Dette mye fordi det er temperaturregulerende og puster mye bedre en voksi. Det eneste som er bedre med voksi enn ekte lammeull er prisen.

Ingen ting slår ull, spør du meg. men det er det sikkert mye delte mininger om.

Skrevet

Voksiposen er jo også ull, i hvert fall vinter posen så det skal ikke være så stor forskjell på varmen.

Men enig i at skinnpose passer bedre til en bitte liten kropp.

Skrevet

Har bare brukt lammeskinnsposen til nå,og er utrolig fornøyd med den:)Aldri svett og klam eller kald!Lettvindt.Vi har voksipose liggende,og blir ikke å bruke den før vi må, når han vokser ut av lammeskinnsposen sin.

Skrevet

Vi har en gammel lammeskinnspose t jenta vår, og den synes jeg er grei ( men sku gjerne vært glidelås i siden på den). I det siste når vi har vært på vestlandet, har vi lånt voksipose og vogn... Eg syns voksiposen e så stor, og tror ikkje en voksipose hadde passet i vår vogn. det gjør iallfall lammeskinnsposen...

Men iforhold t varmen, vet eg ikkje helt ka eg skal si.. Ho ble mer inntulla i voksi enn i lammeskinn, men tror ho va like varm da.... Ekje helt sikker, faktisk.. har ikkje tenkt over det før no

Skrevet

Har både voksi og lammeskinns pose etter pappan til lillegutt. Voksien har jeg brukt 2 ganger,syns den er så utrolig klumpete og tungvint i forhold til lammeskinns posen. Ser ut som at gutten min trives best i lammeskinns posen hvertfall og den er god og varm,så bruker den her :)

Skrevet

Vi har både voksipose og saueskinnspose (det ser iallfall og føles ut som ulla til en voksen sau, og ikke et lam). Saueskinnsposen brukte jeg selv da jeg var baby. Den er helt genial. Men vi har brukt voksiposen ganske mye også. Ja takk, begge deler. :-)

Skrevet

Å, jeg er så glad i voksiposen min! Den har vært i bruk til fem barn - bare de siste 3 er mine altså;-) Jeg synes det er så deilig å knyte de ned i den posen, og minsten sover så godt så snart hun kommer i nærheten av denne.

Skrevet

Jeg syns voksiposen er helt genial når det er kalt og så bruker jeg lammeskinnsposen når det ikke er fult så kalt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...