zandy med (sjenert)spire Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 De klarte ikke å se om det er gutt eller jente på ordinær ul og jeg vil derfor prøve 3D, men hvor finner jeg dette? Hvilken uke er det best å ta, er i uke 22 nå. På forhånd takk
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Trur det er i Stavanger, i hvertfall i Bergen
♥ivf m/prins♥ Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Hei:) Jeg bor i Stavanger, men har hatt en del med Klinikk Hausken i Hgsd. å gjøre. Jeg vet ikke om han har 3D UL, men du kan jo høre. Ellers så får du 3D UL i Stavanger både hos Marit Veholmen ved Hinna Klinikken (privat og koster 900,-) og hos dr. Braut i Sandnes (off., må ha henvisning) Han er utrooooooooooolig dyktig og en helt herlig mann. Veholmen mener jeg har 1mnd. ventetid, så dess fortere du ringer - dess bedre. Jeg skal på 3D UL hos Braut om 2,5 uke og gleder meg mye og gruer meg litt.....vet jo aldri hva man finner. Bare håper det er liv og at alt ser bra ut. Alt var jo helt flott i uke 12, så vi håper på det beste... LYKKE TIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå