Gå til innhold

Noen som har fått innkallelse til ord. UL?


~Mirabell&Knerten~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal 17 april, da er jeg 17+3...gleder meg så utrolig mye til å få bekreftet at alt er i orden med den lille. Har 2 gutter fra før så skal vite kjønnet denne gang...gleder meg!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på første-gangskontroll 14. februar, og da sendte legen min forespørsel om UL til sykehuset, og i går kom brevet med innkallelse fra sykehuset=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på 1.gansgskontroll 31.jan, legen sendte skjemaet da og jeg har enda ikke fått brevet.... Lurer litt på hvor lang tid det tar før jeg evnt. kan etterlyse det?

Skal til hordmor for første gang på torsdag, kan jo høre med henne hva som er vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk time til UL i dag. Den 3. april. Har ikke regnet ut hvor langt jeg er da *regner fort* 18+4 om jeg regnet rett. Og det betyr også at jeg endelig har fått fødeplass! Fikk avslag både fra Riksen og Ullevål, så da blir det Asker og Bærum sykehus. To og en halv uke siden jordmor søkte for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått time 13.04.07. Da er jeg 19+1! Det blir spennende å se den lille. Vi har ei jente på 3 år fra før. Det tok noen uker fra legen sendte papirene til svaret kom fra sykehuset. Jeg skal føde på Sykehuset Buskerud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er 12 uker på vei, og ikke fått innkallelse enda... bør jeg ringe legen min å høre eller bare vente tålmodig på brevet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er 12 uke på mandag...skal til Ul den 3. april...gleda meg, vi har to gutter fra før så vi håper på ei jente....har ei som samdrømer og ho seie eg skal ha jente...ho hadde rett på gutane, så vi få sjå.det er så spanande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har vært hos legen, sagt dere vil ha UL i uke 17-19 og hvor legen har sendt forespørsel:dere får sikkert brev snart. Er mulig de bruker litt tid siden det er såpass lenge til UL. Men det er klart, begynner det å nærme seg uten at dere har fått satt noe dato og tidspunkt burde dere nok ringe legen og spørre hvor det blir av ultralyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg skal på UL 11. april;) Da er jeg akkuratt 19 uker!!! :)

Gleder meg veldig! Vi har bestemt oss at vi vil vite kjønnet hvis de kan se det!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi fikk time 12april, e då 18+3:)

gleda meg kjempe masse.

va hos lege i uke 8 og fikk brev om UL i uke 11+6, så d gikk ikkje veldig lang tid før d kom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, så heldige dere er som skal på UL allerede i neste mnd=)Syns det er leeenge å vente til 10. april.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg enda har ikke fått time på Ul på sykehuset.

Er det fastlegen som søker eller er det Legen på sykehuset som søker å bestile time for Ul eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må vente helt til 25 april.. da er jeg 18+2. skal på sykehuset i buskerud..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...