Gjest Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Nå er jenta her i huset blitt 7 mnd, ho får mme og litt middag og grøt til kvelds. Ho er kjempe gla i grøt, middag er ho ny på så det er fremdeles nytt, men melka er ikkje så intr for tia. samtidig så er ho litt fast i magen, men prøver å få i ho litt malt, men veit ikje om ho får nok i og med at ho har hatt det slik i flere dager nå. Kan det bli for mye??? Blir 1-2 ts om dagen Henger matlyst og tenner sammen? Venter på dei eg da.. Ja, detta blei langt men fint å få luftet det ihvertfall.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Malt kan faktisk funke mot sin hensikt hos enkelte ja. Har ei på barselgruppa mi hvor gutten hennes slet veldig med hard mage. Han fikk malt i melka. Da hun sluttet med den så ble han faktisk bedre. Har du prøvd sviskesaft/sviskepure? Vann forebygger også hard mage så det kan være greit at de drikker vann når de får grøt. Funker her ihvertfall. Jenta vår fikk litt mindre matlyst da hun fikk tenner samt at hun ble løs i magen og var litt grinete.
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Okay, det var jo litt å tenke på der.. Tusen takk!! Me har prøvd litt med sviskesaft, men det blei ikje så godt mottatt. kan prøve å ha det i grøt. Kansje me skal prøve å trappe litt ned på malt, for ho klager seg ikkje når ho lager ei skittbleie, så eg veit ikkje heilt kim det plage mest..meg eller ho.. Får håpe me får orden på det snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå