Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Er det noen av dere som fødte i november, desember, januar eller til nå i februar, som har vært ute på byen enda? De som ikke har vært ute enda, hva er grunnen? Føler dere at dere begynner bli klare for det nå?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 November. Vært ute et par ganger. Første gangen kjørte jeg, andre gangen drakk jeg litt. Syns faktisk det var litt godt! Og godt å komme hjem til gullet også da:)
ScaryMama Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 November. Har vært på byen en gang og på 2 fester. Har dratt hjem tidlig alle gangene men hadde det litt gøy. Aller best var det å komme hjem til babyen min igjen!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Hvor gammel var babyen da dere dro ut første gang? HI
ScaryMama Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Babyen var 4 uker da jeg var ute første gangen. Jeg har fått masse kritikk pga dette tidligere og er klar over at noen blir sjokkerte, så til de som reagerer på dette- jeg er klar over deres synspunkter.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Jeg begynner selv å få lyst å gå ut, men sliter litt med å finne noen å gå ut med da andre ikke føler seg klare til å forlate sin baby på en god stund.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #9 Skrevet 23. februar 2007 Jo, men tenkte at det hadde vært gøy å gått ut med mine venner også. Så kunne lillegutt bli hjemme med pappaen, sånn at når jeg kommer hjem kommer jeg hjem til lillegutt.. i stedet for at han må være hos farmor hele natten, og jeg ikke får vært hos han i løpet av hele natten..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #10 Skrevet 23. februar 2007 Jeg har ikke noe behov for å gå på byen lenger. Det har jeg ikke hatt på noen år! Var veldig mye på byen da jeg var 17-22 år, men nå (er 27) synes jeg det bare er utrolig slitsomt og kjipt å gå ut!
mess79 Skrevet 23. februar 2007 #11 Skrevet 23. februar 2007 Et halvt år etter fødsel har jeg vært på en fest hvor jeg har drukket alkohol. Da ble det lille nurket kjørt hjem av besteforeldre sammen med mamman og pappan etter festen. (vi hadde ikke drukket mye altså..!!!!) Ellers har jeg hatt en middags-fest, hvor jeg kjørte. Orker ikke tanken på by-livet enda, men en liten fest med gode venner hadde vært hyggelig. (men veldig slitsomt tror jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå