Gå til innhold

hva skjer med meg...?

mamMa1 til 2 +1 passasjer:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

nå er jeg forkjøla for 50 gang på 22 uker..men de siste 4 ukene har jeg hatt, influensa, hoste, bihulebetennelse, og denne uka har jeg følt meg i tipp topp form igjen..men idag våknet jeg med vondt i hele kroppen, fryser, nyser, og hoster (tørr hoste)...tragisk. har aldri i mitt liv vært så mye syk på kort tid:(

d tar på...har heldigvis meldt meg av en eksamen pga mangel på lesing.

sønnen min på 2 går i barnehage og han også har vært mye syk den siste tiden..

vi spsier jo variert, og jeg tar jo vitaminer..hmmm noen fler der ute?

var ikke sånn sist.

ha en god helg..håper jeg blir bedre, skal på reuinion fest osm jeg har vært med på å arrangere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm. kan være at du aldri har blitt helt kvitt noe av det du går med..

har du tatt antibiotika for noe av alt dette?

For hvis ikke kan det bare "reise rundt" i kroppen... og så fortsetter du bare å være syk lenge lenge lenge..

håper dusnart føler deg bedre!

Skrevet

hmm kan hende, har ikke tatt antibiotika, men har holdt senga mye og tatt d med ro..

men immunforsvaret mitt er nok helt nede, også er d jo fryktelig kaldt ute..så d også er liit skummelt. men er så kjedelig, får ikke gjort noen ting:(

ha en fin helg

håper d er bra med deg vintersol:)

Skrevet

da skal du se at du bør ta deg en antibiotikakur. skikkelige bihulebetennelser forsvinner sjelden av seg selv,

god bedring da, syns du burde ringe legen din jeg, få en sjekk på både deg og gutten din! Bedre å få en skikkelig kur, enn å gå og hangle i evigheter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...